مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: امسال 26 هزار و 316 دانش آموز استان کردستان در کنکور سراسری دانشگاه شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۶۲۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 24 June 2018

به گزارش تابناک کردستان، رشید قربانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کارت ورود به جلسه آزمون کنکور سراسری سال 97 از روز یکشنبه سوم تیرماه الی پنجشنبه هفتم تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل دریافت است.  

وی از داوطلبان کنکور سراسری خواست هنگام مراجعه به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه و تهیه پرینت از کارت، ضمن مشاهده سوابق تحصیلی خود، نسبت به تایید آن هم اقدام کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال 97 روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیرماه همزمان با سراسر کشور در حوزه‌های اصلی و فرعی استان کردستان برگزار می‌شود. 

وی به زمان برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی هم اشاره کرد و گفت: آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی و گروه علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه هفتم تیر، آزمون گروه آزمایشی هنر عصر پنجشنبه مورخ هفتم تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه هشتم تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی عصر جمعه هشتم تیر برگزار می‌شود. 

قربانی افزود: امسال 26 هزار و 316 دانش آموز استان کردستان در کنکور سراسری دانشگاه شرکت می‌کنند که 16 هزار و 52 نفر در اماکن آموزش و پرورش و 9 هزار و 804 نفر هم در دانشگاه‌های استان آزمون می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار