نماینده مریوان و سروآباد:
نماینده مردم مریوان در مجلس با بیان اینکه اقدامات اجرایی برای ساماندهی کوله‌بران در کردستان عملیاتی نشده است، گفت: ایجاد کارت‌های الکترونیکی راهکاری برای ساماندهی مرزی کوله‌بران تلقی می‌شود.
کد خبر: ۶۱۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 12 June 2018

به گزارش تابناک کردستان، منصور مرادی در گفت‌وگو با خانه ملت درباره وضعیت کولبران در استان کردستان، اظهار کرد: تخلیه مرزها  با خروج مرزنشینان  آسیب‌های اجتماعی به همراه دارد و این درحالی است که  اقدامات اجرایی برای کولبران در مناطق مرزی بویژه در کردستان هنوز لحاظ نشده است.

وی گفت: مقرر شده است که برای رفع مشکلات کوله‌بران در استان کردستان مرزها ساماندهی شود و بدین معنا که برای هر خانواده 4 نفر به اعضای هر نفر 700 تومان تخفیف بازرگانی در نظر گرفته شود و این در حالی است که این  طرح در هیئت دولت تصویب شده، اما اجرایی نشده است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم ساماندهی کوله‌بران در  مناطق مرزی موجبات نارضایتی مردم در شهرهای مرزی را فراهم کرده تصریح کرد: نبود درآمد پایدار، مهاجرت مرزنشینان  را رقم می زند، بنابراین باید فکری اساسی برای معیشت مرزنشینان کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات اجرایی برای ساماندهی کوله‌بران در  کردستان  عملیاتی نشده است، گفت: ایجاد کارت‌های الکترونیکی راهکاری برای ساماندهی مرزی کولبران  تلقی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار