مردم نگران افزایش قیمت ها نباشند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل به مردم استان گفت که هیچ گونه نگرانی در باره افزایش قیمت ها نداشته باشند!
کد خبر: ۶۱۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ 12 June 2018

به گزارش تابناک اردبیل، بهمن حسین زاده امروز در جلسه تنظیم بازار افزود: برنامه ریزی و هماهنگی خوبی برای عرضه ،کنترل کیفیت و قیمت اقلام در بازار با مدیران دستگاه های مربوطه انجام شده و به اندازه کافی اقلام مورد نیاز مردم بخصوص گوشت قرمز و مرغ ذخیره شده است.
وی اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت ،معدن تجارت با تشکیل تیم های نظارتی حضور فعال در بازار دارند و سازمان جهاد کشاورزی استان هم در ذخیره سازی گوشت مرغ، گوشت قرمز و سایر اقلام غذایی مورد نیاز اهتمام جدی داشته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استاندار اردبیل با اشاره به ورود دام زنده از روسیه به اردبیل بیان کرد: برای اولین بار ذبح دام وارداتی با هدف توزیع گوشت به سایر استان ها در کشتارگاه های استان اردبیل انجام می گیرد.
به نوشته ایرنا حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل هم در این جلسه گفت: در حال حاضر قیمت ها در بازار کنترل شده ولی از اول سالجاری شاهد افزایش 25 درصدی قیمت گوشت قرمز هستیم که ضروری است تدابیری خاصی در این باره اندیشیده شود .
وی با اشاره به ذخیره سازی اقلام مورد نیاز مردم و توزیع آن افزود: در توزیع این اقلام اولویت باید با خرده فروشی ها باشد تا مردم بتوانند از این اقلام براحتی استفاده کنند .
در این جلسه مدیران حاضر در باره نحوه کنترل بازار و ذخیره سازی اقلام مورد نیاز مردم تبادل نظر کردند.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار