آقایان‌نماینده! پاسخگویی، اصلی عام‌الشمول است اگر لازم‌می‌دانید شفاف‌تر بنویسیم
کد خبر: ۶۰۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰ 12 May 2018

درباره عملکرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان سؤالاتی مطرح است؛ یک نماینده ادوار چندی قبل مطلب کوتاهی در ارتباط با مستخدمان جدید علوم پزشکی کردستان منتشر و خطاب به نمایندگان مطالبه‌ای مطرح کرد؛ معلوم نیست چرا نمایندگان سکوت کرده‌اند؟ سکوت آنها محل سؤال است!

به گزارش تابناک کردستان، یکی از وظایف مهم نمایندگان مجلس نظارت بر شیوه اجرای قانون و عملکرد مدیران در این مقوله است اما انگار مجمع نمایندگان کردستان در مواردی، تمایلی به عمل به وظیفه خود در این باب ندارد!

هفته‌هاست درباره عملکرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان سؤالاتی در فضای مجازی استان مطرح شده و بعید است که نمایندگان مردم کردستان در مجلس از موضوع بی‌خبر باشند.

نماینده ادوار کردستان در مجلس شورای اسلامی، 25 اسفندماه 96 مطلب کوتاهی در ارتباط با مستخدمان جدید علوم پزشکی کردستان منتشر و خطاب به نمایندگان مطالبه‌ای مطرح کرد.

بی‌اعتنایی نمایندگان مردم کردستان در مجلس به مطالبه مطرح شده و سکوت آنها در خصوص مسائل دانشگاه علوم پزشکی کردستان، نماینده ادوار را بر آن داشت تا بار دیگر و این بار با انتشار نامه‌ای خطاب به مجمع نمایندگان، آنها را به عمل به وظایف نظارتی‌شان دعوت کند.

«محمد محمدرضایی» در نامه 17 اردیبهشت‌ماه 97 به مجمع نمایندگان کردستان درخواست کرده که نتیجه اقدامات نظارتی خود را اعلام کنند و گفته در غیر این صورت مراتب و مستندات دریافتی ‌درباره مدیریت دانشگاه علوم پزشکی کردستان را جهت پیگیری و احقاق حقوق ملت، تحویل نماینده یکی از استان‌های دیگر کشور خواهد داد.

رصد فضای رسانه‌ای استان نشان می‌دهد که نمایندگان مردم کردستان در مجلس هنوز سکوت خود درباره این نامه را نشکسته‌اند؛ در این شرایط بعید نیست که نماینده ادوار به آنچه گفته عمل کند و نماینده مورد نظر وی هم، موضوع دانشگاه علوم پزشکی کردستان را پیگیری کند؛ چنین رخدادی در صورت وقوع، برای نمایندگان استان هزینه‌بردار خواهد بود.

ناگفته نماند یکی از نمایندگان مردم کردستان در مجلس، چندی قبل در تماس با مدیر مسئول تابناک کردستان درباره دانشگاه علوم پزشکی کردستان مطالبی مطرح کرد و گفت: «اسامی افرادی را که غیرقانونی بر سر کار برده، به شما خواهم داد»؛ این نماینده تا لحظه تنظیم گزارش به عهد خود وفا نکرده است! البته در باب آنچه این نماینده مطرح کرد در فرصت مناسب به تفصیل خواهیم نوشت.

و اما؛ مسائل مربوط به دانشگاه علوم پزشکی و عملکرد رئیس این دانشگاه، موضوعی نیست که مدیران ارشد دولت در استان و نیز نمایندگان مجلس بخواهند بی‌تفاوت از کنار آن عبور کنند؛ اگر آنچه مطرح شده بی‌اساس است لازم است از رئیس دانشگاه رفع اتهام شود و در غیر این صورت اعمال قانون یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد.

حالا اگر موضوع هنوز روشن نیست، شفاف‌تر بنویسیم!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار