کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کردستان گفت: از روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از غرب استان تا یکشنبه هفته آینده شاهد تشکیل و افزایش ابر، وزش باد و بارش تگرگ در استان خواهیم بود.
کد خبر: ۵۹۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 25 April 2018

به گزارش تابناک کردستان، بهرام چاره‌خواه در گفت‌و‌گو با فارس، اظهار کرد: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی، از امروز  تا بعد از ظهر پنجشنبه جوی نسبتا آرام و پایدار بر سطح استان حاکم خواهد بود.

وی گفت: رشد و افزایش موضعی ابر در بعد از ظهرها و گاهی وزش باد پدیده قابل ملاحظه در مدت یادشده است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کردستان تصریح کرد: در بعد از ظهر پنجشنبه هفته جاری با ورود سامانه بارشی جدید از غرب استان تا یکشنبه هفته آینده به‌ طور متناوب شاهد تشکیل و افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعدوبرق و بارش تگرگ در بعضی از نقاط مستعد استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بارش‌ها برای اواخر وقت پنجشنبه و روز جمعه بصورت رگبار پراکنده است گفت: با تقویت ناپایداری‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده، میزان بارش‌ها افزایش یافته و برای نیمه غربی و جنوبی استان قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

چاره‌خواه افزود: با توجه به شرایط تشکیل گرد و خاک بر روی چشمه‌های غبار عراق و سوریه و انتقال بخشی از آن به استان، کیفیت هوا و دید افقی برای روزهای پنجشنبه و جمعه تا حدودی کاهش می‌یابد.

وی اظهار کرد: از لحاظ دمایی نیز طی سه روز آینده دما روند افزایشی داشته و هوای استان گرم‌تر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار