رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه در استان آذربایجان غربی نگاه بسیار خوب و قابل تحسینی به نظام تعلیم و تربیت است.
کد خبر: ۵۷۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹ 14 March 2018

به گزارش تابناک از آذربایجان غربی، اسفندیار چهاربند ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی که در سالن برق برگزار شد، اظهار کرد: سمت مدیریت آموزشی به عنوان حلقه اتصال برنامه کلان به مدیریت کشور نقش اساسی در پیشبرد اهداف دارد و همواره مسئولیت سنگینی در استان است.
وی با بیان اینکه آموزش حل مسلم دانش آموزان در تمام نقاط کشور است خاطر نشان کرد: تلاش مدیران در این عرصه قابل تقدیر است به طوری که در دورافتاده ترین نقاط ایران امکان دسترسی افراد را به آموزش فراهم می کند.
در ادامه این جلسه ابراهیم محمدی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اخلاق مداری و توجه به آن را از نکات مهم در نظام آموزشی دانسته و گفت: اخلاق مداری، اخلاق در ادب ، سیاست، اجتماع ، اقتصاد و روابط اجتماعی انسانی که از ارکان نظام برنامه درسی ماست را ادامه خواهیم داد.
وی افزود: آموزش و پرورش یکی از حساس ترین شرایط خود را طی می کند، انتظارات از آموزش و پرورش انتظارات بالایی است و قطعا با همدلی مسئولین ، خیرین و مردم به نتیجه خواهد رسید.
این مقام مسئول در ادامه بر لزوم اهتمام ویژه مدیران مناطق 24 گانه آموزش و پرورش استان در خصوص اقامه فریضه نمازدر مدارس و ادارات تابعه تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار