تابلوی ورود ممنوع برای ارزهای دیجیتال
شرکت گوگل تصمیم گرفته که تبلیغات ارزهای دیجیتال را به طور کامل ممنوع کند. موضوعی که می تواند یک زنگ خطر جدی را برای فعالان این حوزه به صدا در بیاورد.
کد خبر: ۵۷۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸ 14 March 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ شرکت گوگل تصمیم گرفته که  تبلیغات ارزهای دیجیتال را به طور کامل ممنوع کند. موضوعی که می تواند یک زنگ خطر جدی را برای فعالان این حوزه به صدا در بیاورد.

به گزارش دیجیتال ترندز، گوگل تصمیم گرفته در راستای احترام به حریم خصوص کاربران و البته ، نظارت هر چه بیشتر بر محتواهای تبلیغاتی، ارزهای دیجیتال را محدود کند.

ارزهای دیجیتال را می توان پرحاشیه ترین موضوع در سراسر جهان تکنولوژی دانست. درواقع از روزی که پای ارزهای دیجیتال به دنیا باز شد، حواشی نیز به سرعت در سراسر جهان پخش شدند.

از سوی دیگر گوگل نیز بارها به سبب وضعیت محتواهای خود با کشورهای مختلف از جمله اعضای اتحادیه اروپا به مشکل برخورده است.

اکنون این شرکت تصمیم گرفته محدودیت هایی جدید برای تبلیغات پر تعداد ارزهای دیجیتال اعمال کند. محدودیت هایی که در نوع خود بسیار دست و پا گیر هستند .

بر اساس این محدودیت ها نه تنها ارزهای دیجیتال، حق تبلیغات ندارند، بلکه ، آگهی های دیجیتال اعلام عرضه اولیه این نوع ارزها در بازار سهام، تبلیغات کیف های دیجیتال مربوط به ارزها نیز محدودتر می شوند.

گفتنیست مقرارات جدید از ماه مه جاری اجرایی خواهد شد. باید دید فعالان عرصه ارز دیجیتال نسبت به این اقدامات چه واکنشی نشان می دهند.

 

//انتخاب

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار