مدیر ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج خبر داد
مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج گفت: در آستانه سال نو و در راستای ساماندهی و جمع آوری متکدیان، یک متکدی با 67 سال سن به همراه 31 گرم طلا و 120 میلیون ریال پول نقد دستگیر شد.
کد خبر: ۵۷۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 11 March 2018

به گزارش تابناک کردستان، صلاح‌الدین وکیلی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در آستانه سال نو و در راستای ساماندهی و جمع آوری متکدیان، یک متکدی با 67 سال سن به همراه 31 گرم طلا و 120 میلیون ریال پول نقد دستگیر شد.

وی گفت: این خانم از یکی از شهرستان‌ها به سنندج آمده و در خیابان امام تکدی گری می‌کرد.

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج تصریح کرد: این فرد توسط اکیپ جمع آوری و ساماندهی متکدیان شناسایی و در راستای بررسی وضعیت معیشتی به مرکز نگهداری متکدیان واقع در خیابان 17 شهریور انتقال داده شد.

وی گفت: پس از بررسی های انجام شده در زمینه وضعیت معیشتی و از بازرسی بدنی او بیش از 31 گرم طلا شامل 6 عدد انگشتر، 2 عدد النگو و یک عدد گردنبند همراه با فاکتورهای خرید کشف شد.

وکیلی افزود: این متکدی علاوه بر این مقدار جواهرات، دارای چند دفترچه حساب بانکی نیز بود که در مجموع موجودی حساب های بانکی‌اش بیش از 105 میلیون ریال است.

وی تاکید کرد: این متکدی علاوه بر دفترچه حساب بانکی، بیش از 13 میلیون ریال وجه نقد نیز همراه خود داشت که از راه تکدی گری به دست آورده بود.

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج با بیان اینکه نیازمندان واقعی جامعه هیچگاه اقدام به تکدی گری در سطح شهر نمی کنند، گفت: این فرد متکدی برای بررسی وضعیت به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی از شهروندان خواست در راستای کاهش این معضل اجتماعی در سطح شهر به هیچ وجه به متکدیان خیابانی کمک نکنند و شهرداری را در اجرای بهتر و ساماندهی متکدیان یاری دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار