مدیرکل پشتیبانی امور دام کردستان خبر داد
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام کردستان گفت: 1500 تن فرآورده دامی، به نرخ دولتی در کردستان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۵۷۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 05 March 2018

به گزارش تابناک کردستان، پیمان اسکندری اظهار کرد: 1500 تن فرآورده خام دامی (گوشت قرمز و مرغ منجمد) با نرخ دولتی با هدف تنظیم بازار شب عید در کردستان توزیع می‌شود.

وی گفت: هم اکنون یک هزار و ۳۰۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۱۰۰ تن گوشت منجمد برزیلی در انبار‌های استان ذخیره شده و توزیع این ۲ کالا به همراه ۱۰۰ تن تخم مرغ در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام کردستان تصریح کرد: توزیع این فرآورده‌ها ویژه عید نوروز است و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی گفت: این شرکت آماده تحویل اقلام گوشت قرمز و مرغ منجمد در تمام مراکز عرضه فرآورده‌های دامی، تعاونی‌های مصرف، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحد‌های صنفی دارای پروانه و مورد تایید صنعت، معدن و تجارت است.

اسکندری افزود: در این طرح هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد برزیلی به مبلغ ۲۲۰ هزار ریال، گوشت مرغ منجمد هر کیلوگرم ۵۸ هزار ریال و هر شانه ۳۰ تایی تخم مرغ نیز ۱۱۶ هزار ریال به توزیع کنندگان بدون هیچ محدودیتی تحویل داده می‌شود.

وی اظهار کرد: در بازار هر کیلوگرم گوشت منجمد برزیلی ۲۳۰ هزار ریال، مرغ منجمد ۶۲ هزار ریال و هر شانه ۳۰ تایی تخم مرغ ۱۲۶ هزار به مصرف کنندگان عرضه خواهد شد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام کردستان گفت: توزیع مرغ منجمد به نرخ دولتی از ۱۵ بهمن سال جاری آغاز شده و تاکنون ۹۰ تن از این محصول، توزیع شده، که سازمان جهاد کشاورزی تمام این فرآورده را به همراه یک هزار و ۳۰۰ تن ذخیره شده دیگر، از محل تولید واحد‌های مرغداری استان تامین کرده است.

وی افزود: برای تعادل بخشی به قیمت تخم مرغ نیز از شروع توزیع تخم مرغ وارداتی به قیمت دولتی تا کنون ۷۰ تن توزیع شده و عرضه ۱۰۰ تن دیگر تا پایان سال نیز در دستور کار قرار گفته است.

صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار