افتتاح نمایشگاه کتاب کردستان پس از سه سال تعطیلی
نمایشگاه کتاب کردستان امروز پس از سه سال تعطیلی بار دیگر در سنندج برپا شد؛ این اتفاق مبارک را باید ثمره چند ماه تلاش یک مدیر بومی دانست؛ «جلال قلعه‌شاخانی» در مقایسه با برخی مدیران کل کردستان اصلاً سخنران خوبی نیست! اما این موضوع اتفاقاً از دید مردم حُسن است؛ از سخنرانی خسته‌ایم؛ قدمی بردارید!
کد خبر: ۵۷۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ 04 March 2018

به گزارش تابناک کردستان، هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کردستان ظهر امروز و پس از یک دوره سه ساله تعطیلی، در محل دائمی نمایشگاه‌های کردستان در سنندج افتتاح شد و قرار است تا 18 اسفندماه پذیرای علاقمندان باشد.

متولی کار، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان است؛ انصاف نیست اگر این اتفاق مبارک را به نام مدیر این مجموعه سند زد و زحمات کارکنان این اداره کل در رقم خوردن این اتفاق فرهنگی را نادیده گرفت، اما نقش «جلال قلعه‌شاخانی» را هم نمی‌شود در این میان کم‌رنگ کرد.

این رسانه اهل مجیزگویی نیست اما وظیفه خود می‌دانیم مدیران اهل عمل را تکریم کنیم؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان مانند برخی از مدیران کل استان، اهل سخنرانی صرف نیست، به عبارت بهتر، اصلاً سخنران خوبی نیست! ولی با استناد به همین یک قدم فرهنگی که برداشته هم، می‌توان گفت، تاکنون، کارنامه قابل قبولی دارد.

البته این موضوع را هم نباید فراموش کرد که زمان برای قضاوت درباره عملکرد مدیرکل بومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان مناسب نیست، حداقل دو سال زمان لازم است تا مدیری برنامه‌هایش را اجرا کند و بشود عملکردش را به بوته نقد سپرد.

راستی، گویا قرار است هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کردستان هم نیمه دوم مهرماه 97 برپا شود و این یعنی همان کاری که باید برای خدمت به حوزه فرهنگ کردستان انجام شود، برگزاری نمایشگاه هفتم و هشتم قطعاً هزینه‌هایی بر اداره کل ارشاد کردستان تحمیل کرده و می‌کند، هزینه تبلیغات، هزینه سالن، هزینه 10 درصد تخفیف نمایشگاه و ... مبادا کمبود بودجه بر روند دلگرم‌کننده کار این اداره‌کل تأثیر منفی بگذارد. همین.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار