نماینده مریوان و سروآباد در مجلس:
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس با بیان اینکه مسدود شدن مسیرهای کوله‌بری موجب بیکاری 8 هزار نفر کوله‌بر در مریوان و سروآباد شد، گفت: راه حداقل ارتزاق کوله‌برها با مسدود شدن مسیرهای کوله‌بری بسته شد.
کد خبر: ۵۷۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 25 February 2018

به گزارش تابناک کردستان، منصور مرادی در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره مسدود شدن مسیرهای کوله‌بری در مرزهای کشور، اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی کوله‌برها در مریوان و سروآباد که ما به شدت پیگیر آن هستیم، مسدود شدن مسیرهای کوله‌بری در مرزهای کشور به‌خصوص مریوان و سروآباد است که  منجر به بیکار شدن بیش از 8 هزار نفر کوله بر در این مناطق  شده است.

وی گفت: پیگیری‌هایی از وزیر کشور، فرماندار، استاندار و سایر مسئولان مرزی در خصوص وضعیت کوله‌برها داشته‌ایم و این درحالی است که البته موضوع مسدود شدن مرزها مربوط به دولت مرکزی عراق است که دولت باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توسعه بازارچه‌های مرزی می‌توان درآمد بالای برای خانواده‌های ساکن مناطق مرزی ایجاد کرد تا بتوان درآمدی به میزان 500 هزار تومان به طور میانگین برای خانواده در این مناطق ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه مسدود شدن مسیرهای کوله‌بری موجب بیکاری 8 هزار نفر کوله‌بر در مریوان و سروآباد شده است، گفت: مسیر حداقل ارتزاق کوله‌برها با مسدود شدن مسیرهای کوله‌بری بسته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار