معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفت‌وگو با تابناک:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اثر وقوع حادثه رانندگی در نزدیکی «گردنه تیتور» کردستان 9 نفر از سرنشینان وسیله نقلیه زخمی شدند و بجز راننده اتوبوس که مشکل بسیار جدی داشت حال سایر مصدومان حادثه بهتر بود.
کد خبر: ۵۷۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 25 February 2018

دکتر هومن قصری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کردستان با اشاره به واژگونی یک‌دستگاه اتوبوس در مسیر ارتباطی مریوان سنندج در شامگاه شنبه اظهار کرد: پس از اعلام وقوع حادثه بلافاصله 9 دستگاه آمبولانس به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه خوشبختانه کشته نداشته ولی 9 نفر از سرنشینان اتوبوس زخمی شدند و غیر از راننده اتوبوس که مشکل بسیار جدی داشت وضعیت سایر مصدومان بهتر بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه در حال حاضر مرکز درمانی رسیدگی به مصدومان تصادفات مرکز استان، بیمارستان کوثر سنندج است، تصریح کرد: مصدومان این حادثه رانندگی به بیمارستان یادشده منتقل و در آنجا بستری شدند.

سرهنگ عیسی گوهری فرمانده پلیس راه کردستان هم در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این اتوبوس از مبدأ مریوان به سمت تهران حرکت می‌کرد که در نزدیکی سه راهی عیسی‌آباد به دلیل انحراف، از جاده اصلی خارج و واژگون شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار