مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان گفت: درمانگاه بانه را تا پایان امسال از پیمانکار پروژه تحویل می‌گیریم و تجهیز آن را شروع می‌کنیم.
کد خبر: ۵۶۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 05 February 2018

به گزارش تابناک کردستان، هوشنگ فولادی امروز در نشستی با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج به اقدامات انجام شده مدیریت درمان در سال جاری اشاره و اظهار کرد: تهیه تمام تجهیزات پزشکی درمانگاه کامیاران و نصب و راه اندازی دستگاه ماموگرافی در بیمارستان‌های سنندج و سقز از جمله اقدامات انجام شده ما در سال جاری است.

وی نصب و راه اندازی دستگاه سونوگرافی، توسعه و بهسازی بخش های آزمایشگاه و اورژانس بیمارستان سنندج، راه اندازی نظام ارجاع داخلی در تمامی واحدها، تشکیل پرونده مزمن بیمارانو راه اندازی سیستم پکس را از دیگر اقدامات انجام شده این مدیریت ذکر کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان تصریح کرد: استقرار متمرکز سامانه جامع اسناد پزشکی، استقرار کامل فرآیند رسیدگی به اسناد مکانیزه دیالیز و تهیه و طراحی سیستم مکانیزه شورای هماهنگی بیمه‌های پایه استان از دیگر فعالیت‌های انجام شده ما در ۹ ماهه سال جاری است.

وی اولویت این مدیریت را توسعه فضاهای درمانی خواند و گفت: تلاش ویژه و هدف‌گذاری ما توسعه خدمات در استان است.

فولادی افزود: ضمن توسعه مراکز موجود درمانی راه اندازی این مراکز در شهرهایی که فاقد آن هستند، را دنبال می‌کنیم.

وی از بهره‌برداری درمانگاه کامیاران طی چند روز آینده خبر داد و اظهار کرد: درمانگاه بانه را هم تا پایان امسال از پیمانکار پروژه تحویل می‌گیریم و تجهیز آن را شروع می‌کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان گفت: تا پایان بهمن ماه امسال هم مناقصه پروژه توسعه بیمارستان سقز  که ۱۰ میلیارد تومان برای آن اختصاص داده شده، برگزار می‌شود.

وی از آغاز عملیات احداث پروژه درمانگاه دیواندره خبر داد و افزود: نقشه احداث این درمانگاه طراحی و تهیه شده و تا پایان سال هم پیمانکار آن را مشخص خواهیم کرد.

فولادی با اشاره به اینکه دو شهرستان دهگلان و سروآباد فاقد مرکز درمانی تامین اجتماعی هستند، تصریح کرد: شهرستان سروآباد به دلیل پایین بودن شاخص تعداد بیمه شدگان آن شرایط ایجاد مرکز درمانی را ندارد.

وی گفت: علی رغم اینکه شهرستان دهگلان هم به دلیل فاصله کم آن با دو مرکز درمانی واقع در سنندج و قروه شرایط ایجاد مرکز درمانی را ندارد ولی امیدواریم این مهم را در سال آینده مصوب کنیم.

فولادی افزود: ما سالانه یک میلیارد تومان داروی رایگان را در اختیار بیماران تحت پوشش تامین اجتماعی قرار می‌دهیم.

وی به آمار اعمال جراحی در ۹ ماهه امسال در استان اشاره کرد و گفت: ۶ هزار و ۳۸۴ عمل جراحی کوچک، متوسط و بزرگ در استان انجام شده که این میزان نسبت به ۹ ماهه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته است.

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار