مدیر فرودگاه‌های کردستان خبر داد
مدیر فرودگاه‌های استان کردستان گفت: در برنامه زمستانی پروازهای فرودگاه سنندج از هفته آینده سه پرواز (6 پرواز رفت و برگشت) اضافه می‌شود.
کد خبر: ۵۶۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 01 February 2018

به گزارش تابناک کردستان، محسن سیف‌زاده در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به اینکه در حال حاضر در روزهای سه شنبه و پنجشنبه از فرودگاه سنندج پروازی صورت نمی‌گیرد اظهار کرد: از هفته آینده 2 پرواز در روز سه‌شنبه و یک پرواز در روز پنجشنبه از این فرودگاه انجام خواهد شد.

وی گفت: شرکت آسمان روز سه‌شنبه ساعت 6:20 صبح از تهران به مقصد سنندج پرواز خواهد داشت و ساعت 8 صبح نیز از سنندج به مقصد تهران پرواز بالعکس صورت می‌گیرد.

مدیر فرودگاه‌های استان کردستان با بیان اینکه پرواز دیگر روز سه‌شنبه را شرکت قشم ایر انجام می‌دهد تصریح کرد: پرواز سه‌شنبه از تهران به مقصد سنندج ساعت 11:30 و پرواز بالعکس نیز ساعت 13 از سنندج به مقصد تهران خواهد بود.

وی با بیان اینکه شرکت آسمان روز پنجشنبه ساعت 10:40 از تهران به مقصد سنندج، پرواز انجام خواهد داد گفت: پرواز بالعکس نیز ساعت 12:15 ظهر همان روز انجام می‌شود.

سیف‌زاده افزود: در برنامه زمستانی این فرودگاه هر روز به جز پنجشنبه و جمعه 2 پرواز( چهار پرواز رفت و برگشت) در فرودگاه سنندج انجام می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار