معاون عمرانی استاندار کردستان گفت: در شهرداری‌های استان کردستان به ازای هر یک پست سه نفر مشغول به کار هستند و با این تراکم در بدنه شهرداری خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان دچار اختلال می‌شود.
کد خبر: ۵۵۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 10 January 2018

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، امیر قادری در همایش شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای استان به برخی از مهمترین بایدها و نبایدهایی که لازم است شوراها رعایت کنند پرداخت و اظهار کرد: از جمله مسائلی که نباید شوراهای اسلامی به آنها ورود کنند دخالت در عزل و نصب پرسنل شهرداری‌ها است.

وی گفت: همچنین واگذاری طرح‌های عمرانی و فعالیت‌های خدماتی به خویشان و نزدیکان توسط شوراها منع قانونی دارد و به اعتماد مردم آسیب می‌زند.

معاون عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: پرهیز از دخالت دادن ارتباطات فامیلی و خویشاوندی در انتخاب شهرداران و دوری از روزمرگی و بی برنامگی و دنباله روی از شهرداری دیگر مواردی است که شوراها نباید آنها را انجام بدهند.

وی گفت: استخدام بی ضابطه در شهرداری‌ها منع شرعی و قانونی و اخلاقی دارد و تمامی استخدام‌ها باید با مجوز و از طریق آزمون و طی سایر مراحل قانونی باشد.

قادری با بیان اینکه 70 درصد از نیروهای شهرداری دیپلم و زیردیپلم هستند، افزود: بسیاری از نیروهایی که به صورت غیرقانونی جذب شهرداری‌های کشور و استان شده‌اند فاقد مهارت و تخصص کافی هستند.

وی اظهار کرد: در شهرداری‌های استان کردستان به ازای هر یک پست سه نفر مشغول به کار هستند و با این تراکم در بدنه شهرداری خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان دچار اختلال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار