اقشار مختلف مردم سنندج امروز با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی ضمن محکوم کردن ناآرامی‌های اخیر پاسخ منفی و دندان‌شکن به توطئه‌های دشمنان گفتند و بار دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی، رهبری و نظم و امنیت جامعه حمایت و پشتیبانی کردند.
کد خبر: ۵۴۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 08 January 2018

به گزارش تابناک کردستان، این راهپیمایی ساعت 10 صبح از میدان آزادی به سمت میدان انقلاب با حضور پرشور اقشار مختلف مردم آغاز شد و راهپیمایان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مسیر خیابان فرودسی را طی کردند تا بار دیگر انزجار خود را از ساختارشکنان و کسانی که امنیت عمومی را تهدید می کنند، اعلام کنند.

اقشار مختلف مردم با حضور گسترده و با شکوه خود در راهپیمایی ضمن محکوم کردن ناآرامی‌های اخیر پاسخ منفی و دندان شکن به توطئه‌های دشمنان دادند و بار دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی، رهبری و نظم و امنیت جامعه حمایت و پشتیبانی کردند.

بخش پایانی این راهپیمایی قرائت قطعنامه‌ای در پنج بند بود که در آن به لزوم مقابله با مفسدان اقتصادی، کنترل بازار و مقابله با بیکاری و گرانی تاکید شد و شرکت‌کنندگان با تجمع در میدان انقلاب و سر دادن شعارهای الله اکبر و لا اله الا الله بندهای آن را تایید کردند.

برخی سپرده گذاران در موسسات مالی و معترضان به وضعیت معیشتی از هفتم دی ماه در چند شهر تجمع اعتراضی برگزار کرده که حرکت بعدی آنها با ورود عوامل بیگانه به تخریب اموال عمومی و طرح شعارهای ساختار شکنانه همراه شد.

در همین حال با وجود فراخوان دشمنان با استفاده از شبکه‌های مجازی برای تجمع غیر قانونی در سراسر کشور، حرکت آنان ناکام ماند و مردم از چند روز گذشته تاکنون با برپایی راهپیمایی‌های خودجوش و وحدت آفرین، تجمع‌های غیرقانونی و شعارهای ساختارشکنانه را محکوم می‌کنند.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار