معاون سیاسی‌امنیتی استاندار کردستان:
معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه نقدپذیری را جزء برنامه‌ها و راهکارهای خود می‌دانم، دانستن را حق مردم دانست و گفت: مشی اعتدالی، تعامل و نقدپذیری را در سرلوحه کارهایمان قرار داده و وحدت را نه در زبان بلکه در عمل در این استان نهادینه می‌کنیم.
کد خبر: ۵۴۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ 31 December 2017

به گزارش تابناک کردستان، حسین خوش‌اقبال ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به رسم معمول برگزاری مراسم تودیع و معارفه بخشی از راهبرد مدیریتی خود در سمت جدید را تشریح کرد.

وی گفت: خدای بزرگ را بسی شاکرم که فرصتی مجدد برای خدمتی بی‌منت نصیبم نمود تا با اغتنام از این فرصت طلایی به‌عنوان خادمی کوچک در جهت رشد و شکوفایی این خطه قهرمان‌پرور گامی بردارم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ضمن تقدیر از حسن اعتماد وزیر کشور و استاندار کردستان در سپردن مسئولیت به وی تصریح کرد: خدمت در کردستان سرافراز با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود لطفی مضاعف دارد، خطه‌ای که مقام معظم رهبری در وصف آن فرمودند: «کردستان سرزمین فداکاری‌های بزرگ است، سرزمین هنر و فرهنگ، سرزمین مردمان وفاداری که در حساس‌ترین سال‌های عمر این نظام با مردانگی و رشادت خود، توطئه‌های بزرگی را خنثی نمودند».

وی به اظهارات رئیس جمهور درباره کردستان اشاره کرد و گفت: کردستان خطه‌ای است که ریاست محترم جمهور مردمان آن را (قهرمان) توصیف کرده و کردستان را به‌عنوان دیده‌بان ایران اسلامی و چشم بصیر ملت ایران قلمداد کرده که همواره در همه انتخابات رأی به تفکر مردم‌سالاری و اعتدال داده است.

خوش‌اقبال افزود: اینجانب که از امروز این مسئولیت را می‌پذیرم با تمام توان و بضاعت خود در کنار استاندار محترم و سایر همکاران در خدمت مردم خوب و انقلابی کردستان خواهم بود.

وی خاطر نشان کرد: به جهت ضیق وقت شاید نتوانم آنچنان بایسته و شایسته تمامی برنامه‌ها و خط‌مشی‌های حوزه سیاسی و امنیتی را بیان کنم لذا انشاء‌الله در جلسات و فرصت‌های آتی و پیش رو این برنامه‌ها به تفصیل ارائه خواهد شد، لکن آنچه را که اکنون ایراد می‌کنم به‌عنوان رویکرد بنده در این حوزه خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: نقدپذیری را جزء برنامه‌ها و راهکارهای خود می‌دانم و نقد منصفانه را حق مسلم تمامی احزاب، گروه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و رسانه‌ها دانسته و اعتقاد دارم نقد منصفانه موجب اصلاح امور شده و صمیمانه از آن استقبال می‌کنم.

وی افزود: نشست‌های دوره‌ای با فعالان سیاسی، احزاب و اقشار مختلف مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و یقین دارم که با ایجاد فضای صمیمی می‌توان چرخ‌های پیشرفت و توسعه استان را به حرکت درآورد.

خوش‌اقبال تصریح کرد: تعامل سازنده و اثرگذار با اعضای شورای تأمین استان و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در جهت تداوم امنیت پایدار در استان و مقابله با تهدیدهای احتمالی که امنیت مردم استان را تحت الشعاع قراردهد، جزء برنامه‌های لاینفک این حوزه خواهد بود.

وی گفت: در دنیای امروز که دنیای ارتباطات و اطلاعات است دانستن را حق مردم می‌دانم و پاسخ‌گویی به مطالبات برحق مردم را جزء وظایف مسئولین دانسته و باید در این حوزه به آن جامه عمل بپوشانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه در انتخابات سال 96 (73 درصد) و در انتخابات سال 92 (71 درصد) مردم شریف این استان به آقای دکتر روحانی و برنامه‌های ایشان رای دادند افزود: این رای بالا ما را بر آن می‌دارد تا به پشتوانه این رای حداکثری گام‌های اساسی و مهمی را با توجه به خط مشی و سیاست‌های اجرایی دولت تدبیر و امید در جهت توسعه همه جانبه کردستان برداریم.

وی خاطر نشان کرد: حوزه سیاسی و امنیتی استانداری تمام قد و با تمام توان در کنار سایر نهادهای استان قرار خواهد گرفت تا به حول و قوه الهی به توسعه و پیشرفت همه جانبه، رفع محرومیت و ایجاد اشتغال پایدار استان کمک کند.

خوش‌اقبال گفت: با مطالعه کامل آمده‌ام، ساختارهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی استان را مطالعه کرده و به خوبی می‌شناسم همانگونه که مقام معظم رهبری این استان را استانی فرهنگی نامیدند به یاری خداوند قصد داریم تا با استفاده از همه ظرفیت‌ها جایگاه فرهنگ و هنر این استان را بیش از گذشته ارتقاء دهیم تا نام کردستان عزیز همواره بر تارک ایران اسلامی بدرخشد.

وی افزود: اجرای دقیق برنامه‌های دولت تدبیر و امید می‌تواند راه حل بن بست‌ها باشد و به قول جناب آقای دکتر روحانی با رای به امید در مسیر تدبیر قرار گرفته، باشد که با ایجاد فضای نشاط و امید به آینده‌ای برای توسعه و پیشرفت همه جانبه استان بیش از پیش امیدوار بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا با اجرای سیاست‌های جدید دولت به ارتقاء معیشت مرزنشینان کمک کنیم؛ زیرا معتقدیم برای رسیدن به امنیت مطلوب و پایدار باید فضای کسب و کار را رونق بخشید و به اقتصاد و معیشت شهروندان توجه مضاعفی نمود تا امنیت پایدار که از امنیت تک تک خانواده‌ها نشأت می‌گیرد، ایجاد شود.

وی گفت: علاوه بر این مولفه‌ها که بیان گردید امنیت پایدار زمانی به ثمر خواهد نشست که تمامی آحاد جامعه، جریان‌های فکری درون نظام، احزاب و گروه‌ها امنیت را بخشی از وجود خود بدانند لذا همین جا از مدیران کل محترم حوزه سیاسی و امنیتی استانداری می‌خواهم تا زمینه ارتباط‌گیری موثر با گروه‌ها و جریانات فعال سیاسی و احزاب، جراید و اصحاب رسانه‌ها در فضای حقیقی و مجازی را فراهم سازند.

خوش‌اقبال افزود: تعامل با نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و استفاده از توان، پتانسیل و ظرفیت مطلوب نمایندگان در جهت جذب اعتبارات با هدف تشریک مساعی و هم افزایی دولت و مجلس جزء برنامه‌های راهبردی این حوزه خواهد بود.

وی تأکید کرد: وحدت بی‌نظیر و زندگی سرشار از همبستگی در استان کردستان، الگوی مناسب و خوبی برای کل کشور است؛ ما به حول و قوه الهی پایه‌های وحدت و انسجام ملی را با همفکری و هم اندیشی مستحکم‌تر خواهیم کرد و وحدت را نه در زبان بلکه در عمل در این استان نهادینه خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: خانواده‌های معظم شهدا، شهیدان همیشه فاتح، ایثارگران، جانبازان کردستان، پیشمرگان مسلمان کُرد، بر گردن همه ما حق دارند و یادشان را همواره گرامی می‌داریم و بایستی صادقانه و خالصانه از این امنیت و آسایش که مدیون رشادت‌های آنان است پاسداری کنیم.

وی افزود: تعامل و همفکری با نماینده محترم ولی‌فقیه در استان کردستان، ائمه محترم جمعه و جماعات، روحانیون بزرگوار، شوراهای شهر و روستا، فرهنگیان و دانشگاهیان، احزاب و اصحاب رسانه در محور برنامه‌های این حوزه قرار خواهد گرفت.

خوش‌اقبال تصریح کرد: قانون‌مداری، ارزش‌های انقلاب، با مردم بودن، مشی اعتدالی، تعامل و نقدپذیری را در سرلوحه کارهایمان قرار خواهیم داد.

وی گفت: مجدداً دست اخوت و مودت به سوی تمامی گروه‌های سیاسی، نخبگان، فعالین اجتماعی و مدنی، اهالی فرهنگ و هنر، اصحاب رسانه استان برای پیشبرد امور دراز می‌کنم و آماده همفکری و هم اندیشی با آنان هستم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: همه این برنامه‌ها و رویکردهایی که عنوان شد در سایه همفکری، تعامل، وحدت و همدلی و انسجام و برادری بین تمام آحاد جامعه و دستگاه‌ها و نهادها در بخش‌های مختلف محقق خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار