رئیس پیش بینی هواشناسی کردستان:
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: سامانه بارشی از روز دوشنبه این هفته وارد آسمان استان می‌شود و بارش برف و باران بتدریج مناطق مختلف کردستان را فرا می‌گیرد.
کد خبر: ۵۴۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸ 30 December 2017

به گزارش تابناک کردستان، بهرام چاره‌خواه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: سامانه بارشی از روز دوشنبه این هفته وارد آسمان استان می‌شود و بارش برف و باران بتدریج مناطق مختلف کردستان را فرا می‌گیرد.

وی گفت: این سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد آسمان کردستان می‌شود و بارش‌ها در مناطق غربی و مرتفع به صورت برف و در شرق استان به صورت باران خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان تصریح کرد: اوج فعالیت این سامانه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری است و از روز چهارشنبه سامانه بارشی از آسمان استان خارج خواهد شد.

وی گفت: هم‌زمان با ورود این سامانه به منطقه، موجی از گرد و غبار در آسمان عراق تشکیل و به سمت مرزهای کردستان حرکت می‌کند که با توجه به بارش ها اثرات این موج زیاد محسوس نیست.

چاره‌خواه با اشاره به پوشش ابری که از دیروز آسمان استان را فرا گرفته است، افزود: این ابرها غیر باران‌زا بوده و بارش قابل ملاحظه‌ای تا روز دوشنبه پیش‌بینی نمی‌شود و فعالیت آن به صورت مه و کاهش دید افقی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار