برای دومین سال پیاپی
آزاد حکمت، در پنجمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر شرکت مخابرات ایران، به عنوان مدیر برتر کشوری و روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان نیز به عنوان روابط عمومی برتر در شرکت مخابرات ایران معرفی شدند.
کد خبر: ۵۴۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 30 December 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، آزاد حکمت، در پنجمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر شرکت مخابرات ایران که با هدف بررسی عملکرد روابط عمومی سنتی و مدرن به صورت سالیانه برگزار می‌شود، به عنوان مدیر برتر کشوری و روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان نیز به عنوان روابط عمومی برتر در شرکت مخابرات ایران معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، در پنجمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر شرکت مخابرات ایران که هفتم دی‌ماه سال‌جاری با حضور قنبری رئیس هیئت مدیره و دیانی معاون توسعه انسانی شرکت مخابرات ایران، مدیران و کارشناسان مخابراتی در مناطق استانی در مشهد مقدس برگزار شد، مدیر مخابرات منطقه کردستان توانست برای دومین سال متوالی معیارهای مورد نظر در انتخاب به عنوان مدیر برتر را به خود اختصاص دهد.

حکمت با کسب این عنوان، لوح تقدیر و تندیس جشنواره را در حوزه مدیر برتر کشوری در شرکت مخابرات ایران را دریافت کرد.

همچنین روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان با کسب رتبه برتر کشوری در بخش ارتباطات برون سازمانی موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس پنجمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر شرکت مخابرات ایران شد.

بر اساس این گزارش  مخابرات منطقه کردستان در مجموع موفق به دریافت دو لوح تقدیر و دو تندیس از پنجمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر شرکت مخابرات ایران شد.

گفتنی است ارزیابی این جشنواره در بخش‌های ارتباطات برون سازمانی، درون سازمانی، خلاقیت و نوآوری، کارشناس برتر، مسئول روابط عمومی برتر و مدیر منطقه برتر  انجام شده و به نفرات برتر در هر بخش جوایزی به رسم یاد بود اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار