چه کسی باید پاسخگو باشد؟
فرماندار بیجار گفت: از 270 روستای شهرستان بیجار، حدود 40 روستا به علت خشکسالی خالی از سکنه شده‌اند، 70 روستا بحران آب دارند و در معرض مهاجرت هستند و آب 26 روستا آلوده است.
کد خبر: ۵۴۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 20 December 2017

به گزارش تابناک کردستان، بیژن زندیه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: آمار سرشماری نفوس و مسکن شهرستان بیجار با وجود زاد و ولد نشان می‌دهد، که از سال 1390 تا سال 1395جمعیت این شهرستان از 93 هزار نفر به حدود 88 هزار نفر کاهش یافته است.

وی به موضوع تخصیص اعتبارات بر اساس جمعیت اشاره کرد و گفت: کاهش جمعیت مشاهده شده تایید می کند که مهاجرت مردم روند افزایشی دارد.

فرماندار بیجار تصریح کرد: از 270 روستای این شهرستان، حدود 40 روستا به علت خشکسالی خالی از سکنه شده‌اند، 70 روستا بحران آب دارند و در معرض مهاجرت هستند و آب 26 روستا آلوده است، که برای جبران و تامین آب شرب سالم به حدود 200 میلیارد ریال اعتبار لازم است.

وی به وضعیت صنعت و فعالیت‌های صنعتی بیجار اشاره کرد و گفت: بیش از 50 واحد تولیدی در شهرک صنعتی بیجار دارای مجوز است که در حال حاضر، حدود 10 واحد صنعتی نیمه فعال است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
فرشته ای که دخیل است بر خزائن آب باید پاسخگو باشد همه مسئولآن محترم استان و شهرستان از این موضوع بی اطلاع هستند و امروز از این خبر مطلع شده اند اگر همه را از کار بر کناری کنی هیچ اتفاقی نمی افتد این هم دلیل بی گناهی و بی تاثیری آنها در تهیه آب شرب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار