«برخی همکاران می‌گویند ما اگر دست به فاسدها بزنیم، کارها می‌خوابد»
روز گذشته، سخنان محمود صادقی در مجلس شورای اسلامی، گرفتار حاشیه شد و از آن همه جملات دردناک این نماینده آزاده مجلس، تنها یک جمله برجسته شد، اما تلخ‌ترین و جدی‌ترین حرف وی شنیده نشد یا حاشیه‌ای درست کردند که شنیده نشود!
کد خبر: ۵۴۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷ 17 February 2018

به گزارش تابناک کردستان، روز گذشته، سخنان محمود صادقی در مجلس شورای اسلامی، گرفتار حاشیه شد؛ حاشیه‌ای که گاهی احساس می‌شود آگاهانه طراحی می‌شود تا اصل و بنیان حرف شنیده نشود؛ روز گذشته هم از آن همه جملات دردناک این نماینده آزاده مجلس، تنها این جمله برجسته شد که نماینده‌های کنونی مجلس، عصاره ملت نیستند، بلکه عصاره شورای نگهبان‌اند!

صادقی در بخشی از سخنانش خطاب به نمایندگان مجلس گفت: «برخی همکاران می‌گویند ما اگر دست به فاسدها بزنیم، کارها می‌خوابد؛ ما دچار تله فساد شدیم، چون فساد، فساد می آورد... چرا ما با مفسدین همکاری می‌کنیم... چرا از افشای نام بدهکاران بانکی هراس داریم».

بر اساس این گزارش، کلید عدم برخورد با مفاسد در کشور، شاید در جمله اول مطلب نقل قول شده از محمود صادقی در پاراگراف پیشین باشد: اگر دست به فاسدها بزنیم، کارها می‌خوابد! در این عبارت که در آن هم غم و غصه هست و هم یک اعتراف ویرانگر، نیز این معنا نهفته است که یا کارهای اقتصادی مملکت در دست فاسدها است که اگر دست به آنها بزنیم، کار کشور را می‌خوابانند یا فاسدها آنقدر قدرت دارند که اگر دست به آنان بزنیم، با اشارتی کارهای کشور را می‌خوابانند! و این به زبان بی زبانی، همه آن سؤالی است که مردم در پی آن هستند که چرا با مفسدین و بدهکاران عمده سیستم بانکی برخورد نمی‌شود.

صادقی البته از عدم برخورد هم پای را فراتر می‌نهد و خطاب به نمایندگان می‌گوید: چرا با مفسدین همکاری می‌کنید؟!

خیلی‌ها روز گذشته دوست داشتند، این جملات شنیده نشود، خیلی‌ها دوست داشتند که عصاره فضائل ملت یا شورای نگهبان برجسته شود؛ خیلی‌های دیگر هم تمایل داشتند که دعوای محمود صادقی و رئیس قوه قضائیه برجسته شود؛ اما دوست نداشتند، بشنوند که اگر دست به فاسدها بزنیم کارهای کشور می‌خوابد؛ بنابراین، روز گذشته حاشیه‌ها در مجلس درست شد؛ می‌شود این گزارش را همچنان ادامه داد؛ اما چه فایده که اگر دست به فاسدها بزنیم، کارهای کشور می‌خوابد!

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار