استاندار کردستان:
استاندار کردستان گفت: از بهزیستی کشور و منابع استانی 1.5 میلیارد ریال برای کمک نقدی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی تخصیص یافته است.
کد خبر: ۵۳۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 13 December 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در بازدید از مرکز توانبخشی ثمر، سرای سالمندان سنندج و موسسه خیریه بیماران روانی مزمن سنندج از سە برابر شدن یارانه و خدمات بهزیستی به مددجویان در دولت های یازدهم و دوازدهم خبر داد و اظهار کرد: دولت تدبیر و امید علی‌رغم کاهش درآمدهای کشور توانسته گام‌های اساسی در راستای بهبود شرایط مددجویان بردارد.

وی سه برابر شدن یارانه‌ها و خدمات در دولت دکتر روحانی را موید این مطلب دانست و گفت: همچنین در این دولت و دولت قبل اعتبارات عمرانی به میزان ۵۰ درصد و اعتبارات تخصصی افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه در حال حاضر کسی برای بهره‌مندی از خدمات بهزیستی در نوبت نیست تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم به افراد آسیب‌پذیر تحت پوشش بهزیستی و دیگر نهادهای حمایتی خدمات مطلوب و درخور شان آنان ارائه دهیم.

وی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در بهزیستی کردستان گفت: کار در بهزیستی پرمشقت و سخت است و بر همین اساس لازم است زمینه با برنامه‌ریزی و ارائه خدمات مطلوب‌تر برای توانمند سازی افراد تحت پوشش انجام شود.

مرادنیا افزود: از بهزیستی کشور و منابع استانی 1.5 میلیارد ریال برای کمک نقدی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی تخصیص یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار