مدیر مخابرات منطقه کردستان به تابناک خبر داد
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: طرح تفکیک و جداسازی ترافیک مصرفی اینترنت از روز ۱۲ آذر ۹۶ در سطح استان اجرا شده که در این طرح، ترافیک مصرف شده توسط مشترکین ADSL به دو گروه ترافیک داخل کشور و بین‌الملل تفکیک و جداسازی می‌شود.
کد خبر: ۵۳۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 05 December 2017

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کردستان با اشاره به تلاش مخابرات برای جلب رضایت شهروندان با ارائه خدمات اینترنتی مطلوب اظهار کرد: طرح تفکیک و جداسازی ترافیک مصرفی اینترنت از روز ۱۲ آذر ۹۶ با هدف ارتقای سطح خدمات ارتباطی و ایجاد تسهیلات بیشتر برای مشترکین مخابرات منطقه کردستان در سطح استان اجرا شده و به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: در این طرح، ترافیک مصرف شده توسط مشترکین ADSL به دو گروه ترافیک داخل کشور و بین‌الملل تفکیک و جداسازی می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه اجرای طرح دارای مزایای بسیاری برای مشترکین است تصریح کرد: با اجرای طرح علاوه بر کاهش ۵۰ درصد هزینه برای استفاده از ترافیک داخلی، افزایش سرعت و افزایش امنیت کاربران، امکان ایجاد سرویس‌های متنوع بر اساس نیاز و درخواست مشترکین فراهم خواهد شد.

وی گفت: برای اجرای این طرح سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال انجام و بخشی از تجهیزات شبکه دیتا با نصب devic های جدید با تکنولوژی روز تغییر داده شده است.

حکمت با اشاره به اینکه به دلیل انجام عملیات برگردان بر بستر سامانه‌های جدید، به منظور اجرای طرح اختلالاتی در ارائه سرویس اینترنت ایجاد شده افزود: مخابرات منطقه کردستان ضمن عذرخواهی از همه مشترکان، تمام توان و تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان بکار خواهد بست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار