مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان خبر داد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه با وجود وقوع زلزله در کردستان مردم استان از ساعات اولیه این حادثه دردناک کمک‌های خود را به شهرستان‌های کانون زلزله در کرمانشاه ارسال کرده‌اند، گفت: مردم نجیب کردستان در تمامی مقاطع زمانی مسئولیت خود را در قبال هموطنان‌شان انجام داده‌اند.
کد خبر: ۵۲۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 14 November 2017

به گزارش تابناک کردستان، آرتیکاس اقبال در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان ضمن قدردانی از تلاش دستگاه‌های اجرایی استان در مدیریت بحران زلزله دو روز گذشته در مناطق غربی کشور، اظهار کرد: در این روزها شاهد بودیم که بخش خصوصی استان نیز دوشادوش دستگاه‌های اجرایی در مدیریت این بحران نقش آفرینی کرد.

وی گفت: مردم کردستان که خود متاثر از این حادثه دردناک هستند با احساس تعهدی مثال زدنی تمام تلاش خود را جهت ارسال کمک‌های مورد نیاز زلزله زدگان به کار بسته‌اند چراکه این مردم نجیب در تمامی مقاطع زمانی حساس، مسئولیت خود را در برابر کشور و هموطنانشان به انجام رسانده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به همکاری سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کردستان در ارسال کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه، تصریح کرد: در هماهنگی بسیار خوبی که امروز انجام شد، سازمان اموال تملیکی کردستان و جمعیت هلال احمر استان محموله‌ای شامل بیش از ۱۶ هزار ثوب انواع پوشاک، بالغ بر ۷۰۰ تخته پتو، کفش، پوشک بچه و لوازم بهداشتی مورد نیاز را در قالب کاروان کمک‌های استان به کرمانشاه ارسال کردند.

وی گفت: مسئولیتی که به اداره کل مدیریت بحران استانداری کردستان واگذار شده با همکاری متعهدانه تمامی بخش‌های دخیل در این مهم در کنار همکاری مردم به نحو احسن در حال انجام است.

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار