فرماندار: «یک مرکز انتقال خون در بانه داریم که امکان ارائه خدمات در آن وجود ندارد»!
فرماندار بانه با اشاره به کمبود امکانات (ذخیره و نگهداری خون) خونگیری در این شهرستان، گفت: تجهیزات نگهداری و ذخیره خون تنها در مرکز انتقال خون سنندج و سقز وجود دارد و این تجهیزات اکنون در بانه وجود ندارد بنابراین فرآیند خونگیری در مرکز انتقال خون بانه انجام نمی‌شود.
کد خبر: ۵۲۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 14 November 2017

به گزارش تابناک کردستان، محمد فلاحی در گفت‌وگو با ایرنا گفته: یک مرکز انتقال خون در بانه داریم که امکان ارائه خدمات در آن وجود ندارد.

وی افزوده: بسیاری از شهروندان برای اهدای خون به مصدومان زلزله زده به بیمارستان صلاح‌الدین ایوبی بانه مراجعه کردند ولی با توجه به کمبود امکانات ذخیره و نگهداری، امکان خونگیری از این افراد میسر نشد.

فرماندار بانه همچنین گفته: تجهیزات نگهداری و ذخیره خون تنها در مرکز انتقال خون سنندج و سقز وجود دارد و این تجهیزات اکنون در بانه وجود ندارد بنابراین فرآیند خونگیری در مرکز انتقال خون انجام نمی‌شود.

خبرنگار ایرنا در بانه گزارش داده که نخستین مرکز انتقال خون سال 93 در بانه راه اندازی شده، اما بعد از یک ماه فعالیت این مرکز، خونگیری متوقف شده است.

در گزارش یاد شده همچنین آمده است: فراهم نشدن امکانات اهدای خون برای مردم بانه پس از زلزله اخیر سبب بروز نارضایتی در این شهرستان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار