راهپیمایی باشکوه 13 آبان، امروز در نقاط مختلف استان کردستان با حضور پرشور مردم برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 04 November 2017

به گزارش تابناک کردستان، راهپیمایی باشکوه 13 آبان، امروز در نقاط مختلف استان کردستان با حضور پرشور مردم برگزار شد.

سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان در سنندج حضور مردم اقصی نقاط ایران در این راهپیمایی را اعلام آمادگی و هوشیاری آنها در مقابله با توطئه های استکبار خواند و اظهار کرد: در این روز سه واقعه تاریخی شامل تبعید حضرت امام راحل به ترکیه، شهید شدن جمعی از دانش آموزان در کنار سایر آحاد مردم در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به اینکه امام راحل از تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان سال ۵۷ به عنوان انقلاب دوم نام بردند، گفت: به دلیل اقدامات خلاف و ضد ارزش‌های انقلاب که توسط امریکایی‌ها انجام می‌شد دانشجویان دور اندیش و انقلابی پیرو خط امام اقدام به تسخیر لانه جاسوسی کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: جلوگیری از اسلام خواهی مردم و رشد و توسعه کشور ستم بزرگی بود که استکبار آن را در کشور ما پیاده کرده و درصدد استمرار آن بود.

وی گفت: خوشبختانه از بدو پیروزی انقلاب تاکنون آموزه‌های دینی مبنای عمل مسئولان و مردم ما بوده و هست و هر روز هم شاهد افزایش دشمنی استکبار جهانی علیه کشورمان هستیم.

سردار رجبی با اشاره به اینکه مردم ما هوشیارانه تمامی اقدامات دشمنان کشورمان را رصد و دنبال می‌کنند، افزود: دشمنان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی با تسلیح گروه‌های ضدانقلاب ظلم آشکاری در حق ملت ما کردند.

وی اظهار کرد: مردم ما امروز در تمام نقاط کشور در این راهپیمایی برای بیان مرگ بر آمریکا و محکوم کردن استکبار جهانی حضور پیدا کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: کلید واژه‌های این روزهای ایران در سراسر کشور دشمن شناسی، شناخت توطئه‌های دشمنان، مقابله با دشمنان و نه به آنها است.

وی افزود: ملت، دولت، رهبری و نیروهای مسلح برای مقابله با توطئه‌های استکبار هر روز بر وحدت آنها افزوده می‌شود تا دشمنان مایوس‌تر از گذشته شوند.

سردار رجبی خاطر نشان کرد: دشمنان ما فکر می‌کردند می‌توانند تفرقه و منفذی بین مردم، نیروهای مسلح، دولت و رهبری ایجاد کنند و خوشبختانه تاکنون با درایت و بصیرت آحاد مردم به این هدف شوم خود نرسیده و نخواهند رسید.

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار