آسمان سنندج بار دیگر و برای ششمین روز متوالی مغلوب گرد و خاک های کشورهای همسایه شد و اکنون وضعیت خطرناک به خود گرفته است.
کد خبر: ۵۱۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 02 November 2017

به گزارش تابناک کردستان، ذرات معلق هوای سنندج در ساعت منتهی به 8 صبح امروز پنجشنبه بر اساس شاخص PM2.5 به 150 میکروگرم بر مترمکعب رسیده بود و هم اکنون در آخرین پایش مربوط به ساعت 15 این ذرات به 415 میکروگرم بر مترمکعب رسیده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان با اشاره به اینکه از صبح تا ظهر میزان وجود ذرات معلق در هوا حدود سه برابر افزایش یافته است اظهار کرد: این وضعیت برای تمامی افراد جامعه خطرناک است.

عبدالوحید ریاضی فر با بیان اینکه در ساعت‌های مختلف امروز شاخص آلودگی تغییرات اساسی به خود گرفته که گاهی به علت وجود باد نسبی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس، در برخی مواقع نیز بسیار ناسالم و هم اکنون نیز در حالت خطرناک قرار می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی کردستان هم گفت: طی سه روز آینده وجود غبار رقیق در اکثر نقاط استان وجود دارد اما با توجه به پیش بینی بارندگی انتظار می رود از شدت آن کاسته شود.

محمدطالب حیدری، منشا گرد و غبارها را خارج از کشور اعلام کرد و افزود: از امروز پنجشنبه 11 آبان تا روز سه شنبه 16 آبان بارندگی های نسبتا مناسبی در محدوده استان های کردستان و کرمانشاه پیش‌بینی می‌شود.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار