استاندار کردستان:
استاندار کردستان آینده‌نگری مدیران را از شروط موفقیت و توسعه استان برشمرد و گفت: من خود را وابسته به هیچ تفکر و جناح سیاسی نمی‌دانم و تنها هدفم کار کردن برای توسعه و تعالی کردستان در همه ابعاد است.
کد خبر: ۵۱۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 25 October 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در دیدار با اعضای سازمان نظام پزشکی سنندج توسعه را دارای ابعاد و جوانب گوناگون ذکر و اظهار کرد: یک برنامه توسعه‌ای کامل و مدون باید برای استان تعریف شود که متأسفانه به این امر در گذشته توجه چندانی نشده است.

وی با بیان اینکه باید یک مقصد توسعه‌ای برای استان تعیین و همه تفکرات و امکانات در آن راستا بکار گرفته شود گفت: این مقصد توسعه‌ای باید برای مردم در میان مدت و بلندمدت دارای اثر بخشی مثبت باشد.

استاندار کردستان یکی از ظرفیت‌های کردستان را آب دانست و تصریح کرد: در زمانی که باید بر سر موضوع آب و تخصیص آن برای رونق کشاورزی چانه‌زنی می‌شد این موضوع برای مدیران دغدغه نبوده است که مشکلات ناشی از آن اکنون در استان پدیدار شده است.

وی آینده‌نگری مدیران را از شروط موفقیت و توسعه استان برشمرد و گفت: من خود را وابسته به هیچ تفکر و جناح سیاسی نمی‌دانم و تنها هدفم کار کردن برای توسعه و تعالی کردستان در همه ابعاد است.

مرادنیا به رسالت سنگین پزشکان در مقابل سلامت جامعه اشاره کرد و افزود: متاسفانه در جامعه گاهی تفکرات منفی نسبت به پزشکان ایجاد می‌شود که این امر حاصل عملکرد بد معدودی از افراد است و عمومیت ندارد.

وی همچنین به مشکلات حوزه سلامت نیز اشاره کرد و گفت: قطعا برای بهبود وضعیت سلامت استان نیازمند همفکری با متخصصان این حوزه هستیم.

استاندار کردستان افزود: تلاش می‌کنیم برخی گله‌مندی‌های پزشکان در رابطه با موضوع مالیات را حل کنیم تا این قشر زحمتکش با توان بیشتر به رسالت خود عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار