رئیس مجمع نمایندگان کردستان درباره اظهارات اخیرش توضیحی دارد؟
«علی‌محمد مرادی» نشست نمایندگان استان با معاون وزیر کشور را «محرمانه» عنوان و تمامی اخبار درباره لیست پیشنهادی نمایندگان برای استانداری را هم «بی‌اساس» خوانده است! جناب نماینده به جای چنین اظهاراتی بهتر نیست نخست توضیح دهد «نامحرم» نشست نمایندگان کردستان با معاون وزیر کشور چه کسانی هستند؟ و سپس از لیست «بااساس» ارائه شده توسط نمایندگان به معاون وزیر رونمایی کند؟
کد خبر: ۵۰۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 10 October 2017

به گزارش تابناک کردستان، این رسانه روز گذشته لیست 8 گزینه معرفی شده به وزارت کشور توسط مجمع نمایندگان استان را منتشر کرد؛ گویا علاوه بر این لیست در فضای مجازی لیست‌های دیگری درباره گزینه‌های معرفی شده توسط نمایندگان منتشر شده و از قضا رئیس مجمع نمایندگان استان هم، «تمام اخبار» در این باره را «بی‌اساس» خوانده است!

درباره آنچه توسط «علی‌محمد مرادی» مطرح شده نکات و سؤالاتی وجود دارد که در این نوشتار به آن خواهیم پرداخت. بخوانید.

حالا که رئیس مجمع نمایندگان کردستان همه اخبار منتشره درباره لیست‌ها را «بی‌اساس» خوانده بهتر است جناب‌شان لیست «بااساس» ارائه شده را منتشر کند تا به شبهات در این باره پایان داده شود.

نماینده قروه و دهگلان مدعی شده لیست، به صورت شفاهی! به معاون وزیر ارائه شده و لابد انتظار هم دارد مردم باور کنند معاون سیاسی وزیر کشور هم، در این روزهای پرمشغله، در جایی نشسته و لیست 8 نفره نمایندگان کردستان را از بر کرده تا آن را برای دولتمردان بازگو نماید!

اخبار رسیده به تابناک کردستان حاکی است که این بخش از اظهارات جناب نماینده، با عرض پوزش، «بی‌اساس» است چرا که لیست ارائه شده، نه شفاهی، بلکه مکتوب بوده است؛ با این توضیح که این لیست در قالب نامه رسمی به دولت نبوده و نمایندگان هم پای آن را امضا نکرده‌اند!

و اما؛ «مرادی» جلسه مجمع نمایندگان با معاون وزیر کشور را «نشست محرمانه» خوانده و حالا این سؤال مطرح می‌شود که درباره انتخاب استاندار جدید کردستان چه مطلب محرمانه‌ای بین نمایندگان و دولت وجود دارد؟ نکند از نظر این نماینده، مردم کردستان در موضوع انتخاب استاندار «نامحرم» هستند؟

جناب رئیس مجمع نمایندگان برای مردم کردستان توضیح دهد که اگر لیست به قول وی شفاهی! ارائه شده توسط مجمع نمایندگان به دولت، لیستی قابل دفاع و شامل نام افراد توانمند و مورد توافق اکثریت مردم کردستان است، چرا این لیست از طبقه‌بندی محرمانه خارج نمی‌شود؟!

و سرانجام، «علی‌محمد مرادی» به عنوان رئیس مجمع نمایندگان برای مردم کردستان توضیح دهد آیا همه نمایندگان بر سر لیست 8 نفره ارائه شده به معاون وزیر کشور توافق داشته‌اند؟ و توضیح دهد آیا این موضوع که یکی از نمایندگان جلسه را پیش از اتمام آن و به عنوان اعتراض به لیست ارائه شده ترک کرده واقعیت دارد یا خیر و اگر پاسخ مثبت است دلیل امر چه بوده است؟

درباره عملکرد نماینده قروه و دهگلان در پروسه انتخاب استاندار جدید کردستان و نیز لیست ارائه شده توسط نمایندگان استان به دولت گفتنی‌های دیگری هم هست که در فرصت مناسب به آن خواهیم پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار