مدیر امور آزمایشگاه‌های محیط زیست کردستان خبر داد
مدیر امور آزمایشگاه‌های حفاظت محیط زیست کردستان گفت: هوای سنندج برای دومین روز متوالی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۰۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 09 October 2017

به گزارش تابناک کردستان، کژال حبیب‌زاده در گفت‌وگو با ایرنا، با بیان اینکه هوای سنندج برای دومین روز متوالی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است، اظهار کرد: در 24 ساعت منتهی به ساعت 11 ظهر امروز میانگین شاخص کیفی هوا 120 بوده که این میزان حدود دو و نیم برابر حد استاندارد است.

وی گفت: همشهریان به ویژه افراد مسن، کودکان و بیماران قلبی و ریوی تا حد امکان در محیط باز قرار نگرفته و از انجام کارهای سخت و سنگین پرهیز کنند و کاهش فعالیت از جمله تاکیدهای بهداشتی برای بیماران قلبی، عروقی و مبتلا به آسم است.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان هم در این ارتباط گفت: طبق داده‌های هواشناسی وضعیت گرد و غبار در استان به ویژه قسمت غربی و جنوبی استان از جمله شهرستان های سنندج، مریوان، بانه و سروآباد تا شامگاه فردا (سه شنبه) ادامه خواهد داشت.

بهرام چاره‌خواه افزود: طبق این پیش بینی ها انتظار می رود از شامگاه فردا جهت وزش باد به سمت شمال استان (به سمت عراق و سوریه) تغییر یابد که در این صورت گرد و غبار وارد استان نمی‌شود.

وی تصریح کرد: استان نیز تا روز چهارشنبه شاهد جوی پایدار خواهد بود اما از صبح پنجشنبه تا اوایل هفته آینده احتمال کاهش دما وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار