مدیر آبفای سقز:
مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان سقز گفت: شفافیت آب این شهرستان در حد استاندارد است و بهداشتی بودن آب این شهرستان مشکلی ندارد.
کد خبر: ۵۰۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 05 October 2017

به گزارش تابناک کردستان، عباس ولایتی در گفت‌و‌گو با فارس در مورد بهداشتی بودن آب شرب سقز اظهار کرد: اصلاح فرآیندها در حد قابل قبولی انجام شده، شفافیت آب در حد استاندارد است و مشکلی وجود ندارد و این روند کاملاً توسط کارشناسان شبکه بهداشت و آزمایشگاه مرکزی شرکت کنترل می‌شود.

وی در خصوص اقدامات انجام شده این سازمان برای جلوگیری از قطعی یا کاهش فشار آب در محلات حاشیه‌ای سقز و روند مناسب این قضیه نسبت به سال‌های گذشته، گفت: سال قبل با همکاری و همراهی همکاران شرکت آبفای سقز، اقدامات و اصلاحاتی در خط انتقال، تصفیه‌خانه و شبکه توزیع آب این شهر انجام گرفت که سبب افزایش ظرفیت تا ۱۰۰ لیتر در ثانیه شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان سقز تصریح کرد: با انجام این کار، فرآیند تصفیه و همه پارامترهای آن به لحاظ بهداشتی و سلامتی مورد تأیید کارشناسان بهداشت و آزمایشگاه مرکزی شرکت قرار گرفت و مشکل کمبود فشار آب و قطعی آن در محلات قوخ، شهرک دانشگاه، تپه مالان، بهارستان بالا، حاجی‌آباد، تپه ذاکر، نشمیلان و غیره حل شد و ارتفاع آب مخازن را در سطح مناسبی نگه داشته‌ایم تا مشکلی به وجود نیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار