استاندار سابق کردستان در پانزدهمین جلسه تودیع و معارفه‌اش:
استاندار سابق کردستان در جلسه معارفه به عنوان استاندار قزوین با اشاره به اینکه خداوند نعمت‌های فراوانی به او عنایت کرده، گفت: بنده تجربه‌ای دارم که هم رسانه‌ها و هم وزیر کشور به آن اشاره کرده‌اند؛ بعضی‌ها هم معتقدند که صداقتی هم دارم! امیدوارم هنگامی که از این دنیا می‌روم، دعای خیر مردم پشت سرم باشد.
کد خبر: ۴۹۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰ 19 September 2017

به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی عصر امروز در آئین تودیع و معارفه استاندار قزوین اظهار کرد: خداوند نعمت‌های فراوانی به بنده عنایت کرده و یکی از مهم‌ترین این نعمت‌ها آن است که در خدمت نقاط مختلف، اقشار گوناگون، اقوام مختلف و پیروان ادیان و مذاهب مختلف کشور بوده‌ام.

وی با اشاره به مسئولیت‌های خود از زمان خدمت در وزارت کشور تاکنون گفت: امروز در پانزدهمین جلسه تودیع و معارفه‌ام در خدمت استان قزوین هستم.

استاندار سابق کردستان به اظهارات یکی از نمایندگان سابق قزوین در مجلس خبرگان که بابت تغییر زود هنگام استاندار سابق قزوین گلایه کرده بود اشاره و تصریح کرد: گلایه را اینگونه پاسخ می‌دهم که «من هرجا رفته‌ام خیلی مانده‌ام»!

وی برای گفته‌های خود مثال ذکر کرد و گفت: در دورترین استان کشور یعنی سیستان و بلوچستان 5 سال و در استان کرمانشاه 7 سال ماندگار بودم و در مجموع حدود 19 سال در استان‌های مرزی کشور بوده‌ام و مابقی دوره خدمتم را هم در چهارمحال و بختیاری و مرکزی سپری کرده‌ام و خلاصه باید بگویم «عادت به ماندن دارم» مگر اینکه نخواهید!

زاهدی با عنوان اینکه در جلسه شورای اداری استان، رئوس برنامه‌هایی را که باید به اطلاع عزیزان برسانم مطرح خواهم کرد افزود: ظرفیت‌ها و شاخص‌‌های توسعه در قزوین نسبت به بسیاری از استان‌های کشور بالاست اما این امر ضمن آنکه یک نقطه قوت است ممکن است یک نقطه تهدید هم باشد و موجب غفلت ما شود.

وی خاطر نشان کرد: عرصه فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و به طور کلی توسعه، مانند یک پیست دومیدانی می‌ماند و ما فرصت اینکه برگردیم و به عقب نگاه کنیم را نداریم و باید ببینیم آنهایی که در کنار ما مشغول دویدن هستند در چه وضعیتی قرار دارند؛ مقصودم این است که دنیا دنیای رقابت است و ما باید بیشتر تلاش کرده و از ظرفیت‌ها بهره ببریم.

استاندار سابق کردستان گفت: اعتقاد دارم که توسعه متوازن، توسعه صرفاً اقتصادی نبوده بلکه توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در کنار توسعه اقتصادی مجموعاً توسعه همه جانبه و متوازن را رقم می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه به توسعه منطقه‌ای، هم در سطح ملی و هم در سطح استانی، اعتقاد دارد، افزود: بنده تجربه‌ای دارم که هم رسانه‌ها و هم وزیر کشور به آن اشاره کرده‌اند؛ بعضی‌ها هم معتقدند که صداقتی هم دارم که البته خدا این امر را بهتر می‌داند؛ خواهشی که از همه عزیزان دارم این است که «همه با هم باشیم»؛ کمک کنیم شرایط استان قزوین با آن سابقه تاریخی کهن، با سرمایه انسانی بسیار ریشه‌دارش، با فرهنگ بسیار غنی و با ریشه مذهبی و دینی بسیار قوی که دارد را مرتباً ارتقا دهیم.

زاهدی با اشاره به اینکه این امر با کار کردن از ساعت 8 تا 2 بعد از ظهر تحقق پیدا نمی‌کند، اظهار کرد: باید مرتب هم فکر کرد و هم عمل کرد و بزرگان هم باید از این روند حمایت کنند.

وی با اشاره به خدمت 21 ماهه «همتی»، استاندار قزوین در دولت یازدهم در آن استان گفت: بنده 21 ماهه از قزوین نخواهم رفت و امیدوارم هنگامی که از این استان و نیز از این دنیا می‌روم، دعای خیر مردم استان قزوین پشت سرم باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
زاهدی از استان رفت و پرداختن به احوالات و اعمال او دیگر برای مردم استان کردستان موضوعیت ندارد عملکرد زاهدی خوب یا بد برآیند و نتیجه عملکرد منتخبین و همکاران او در پست های کلیدی اجرایی استان است بالاخص آن مجموعه کم تعدادی که در عین تهی بودن از روحیه عدالت طلبی اقتدار اجرایی را در جهت پیشبرد اهداف سخیف شخصی به کار گرفتند، قانون مدیریت خدمات کشوری در بکارگیری نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی را تمسخر کردند و گستاخی را تا بدانجا پیش بردند که به استخدام آن جوانک بیکار اراکی در جایگاه مدیرکلی حوزه استاندار و در اصل، استاندار در سایه کردستان، وجه قانونی دادند و در هماهنگی با او به تقسیم پست های اداری بسان بهره مندی از خوان یغما پرداختند
بلی زاهدی رفت و خرابه ای برجای گذاشت و گام اول در ترمیم این خرابی ها بازخواست کسانی است که بومی استان بوده و در عین پر ادعایی و طلبکار بودن از مردم، در مناصب اجرایی، با شکستن حریم قانون و کوتاهی از انجام وظیفه، در حق مردم، مرتکب ظلم شدند
همه کسانی که دل در گرو اصلاح امور جامعه دارند باید همت کنند در مدیریت آتی استان عافیت طلبان بی خاصیت از مناصب اجرایی کنار گذاشته شوند
نقش رسانه ها در این رابطه بسیار موثر است
موفق باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
جناب شهروند
آثار ماتأخر جناب زاهدی سال های سال دامن مردم مظلوم کردستان را رها نمی کند. خوب است خود شما گفته اید خرابه بر جای گذاشت. چطور دنبال کردن احوالات کسی که این خرابه را بر جای گذاشته موضوعیت ندارد؟
من از تابناک و بقیه رسانه های استان کردستان تمنا میکنم هرجا لازم دیدند ما را از نقل احوالات زاهدی بی نصیب نگذارند
هر اتفاقی در این 4 سال در حوزه وظایف دولت در کردستان افتاده باشد مسئولیت مستقیم آن با زاهدی است. زاهدی با 20 سال سابقه استانداری خوب می دانست برخی بومی هایی که به کار گمارد چند مرده حلاج هستند ولی با این حال بی تفاوت از کنار ناتوانی آنها گذشت
بعید است زاهدی در این دنیا بابت آنچه در کردستان انجام داد بازخواست شود اما آن دنیای دیگر را چه می کند؟
اما شما جناب زاهدی، هرچه خواستید در کردستان انجام دادید و کمتر کسی متوجه آنچه در باطن شما می گذشت شد اما بدانید
يَعْلَمُ ما فِي السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ وَ يَعْلَمُ ما تُسِرُّونَ وَ ما تُعْلِنُونَ وَ اللَّهُ عَليمٌ بِذاتِ الصُّدُورِ
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
میشه جناب استاندار سابق اسم دو سه تا از اونایی که معتقدند صداقت داره رو بگه مام روشن شیم؟
درست مردم کردستان نجیبن ولی شما کوتاه بیا جناب صداقت
تابناک جان تا میخوایم اینو فراموش کنیم تو هم باز اسمشو میذاری جلو چشممون بخاطر خدا ول کن بذار دیگه اسمشو نشنویم لااقل
شاهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
خدا وکیلى نداشت ، ولى شهامت زیادی داشت که مدیونى مردم را براى 4 روز دنیا ، به جان خرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
خدا از سر تقصیرات همه ما بگذرد!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار