مدیر فوریت‌های‌ پزشکی کردستان خبر داد
مدیر حوادث و فوریت‌های‌ پزشکی دانشگاه علوم‌ پزشکی کردستان با بیان اینکه تعداد کل پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی استان کردستان ۵۳ پایگاه است، گفت: از این تعداد، ۵۲ پایگاه ثابت هستند.
کد خبر: ۴۹۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ 18 September 2017

به گزارش تابناک کردستان، سعدالله اسماعیلی اظهار کرد: مرکز فوریت‌های‌ پزشکی دانشگاه علوم‌ پزشکی کردستان با ۳۴۰ نفر پرسنل که ۳۰۰ نفر از آنان عملیاتی بوده و در کل پایگاه‌ها تقسیم شده‌اند، به طور متوسط، هر ماه ۳ هزار مورد ماموریت را در سطح استان انجام داده است.

وی با بیان اینکه تعداد کل پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی استان کردستان ۵۳ پایگاه است، گفت: از این تعداد، ۵۲ پایگاه ثابت شامل ۱۸ پایگاه شهری و ۳۰ پایگاه جاده‌ای در سطح استان، ۴ پایگاه به صورت کد دوم در شهرستان‌های کامیاران، بانه، قروه، مریوان و یک واحد موتورلانس در سنندج فعال هستند.

مدیر حوادث و فوریت‌های‌ پزشکی دانشگاه علوم‌ پزشکی کردستان همچنین از آغاز به کار پایگاه اورژانس هوایی استان با یک فروند بالگرد در مردادماه جاری خبر داد و تصریح کرد: زمان رسیدن بر بالین بیماران و آسیب دیدگان، در ۶ ماهه اول سال جاری در مجموع استان به طور میانگین در شهر‌ها پنج و نیم دقیقه و در جاده‌ها ۹ دقیقه بوده است.

وی گفت: این مرکز مجهز به ۸۲ دستگاه آمبولانس شامل ۱۱ تویوتا های‌لوکس کمک دار و ۷۱ بنز (تیپ اورژانس کشور) است.

صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار