پایان رفت و آمد یک استاندار
عبدالمحمد زاهدی نزدیک به چهار سال استاندار کردستان بود و در این مدت هرگز با خانواده ساکن استان نشد؛ حالا که رئیس جمهور عنوان کرده «استاندار پروازی نمی‌تواند به مردم یک استان خدمت کند»، زاهدی بدون ارائه توضیحی درباره چرایی عدم سکونت در کردستان گفته «خانواده من با زندگی در قزوین مشکلی ندارند و ساکن قزوین می‌شویم».
کد خبر: ۴۹۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 14 September 2017

به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی که از آذرماه 92 به عنوان استاندار کردستان منصوب شد هرگز با خانواده ساکن استان نشد و بنابراین جزو استانداران پروازی به شمار می‌رفت.

حالا خبر آمده رئیس جمهور با نگاهی تیزبینانه متوجه مشکلات احتمالی مترتب بر موضوع عدم سکونت خانواده استانداران در استان محل خدمت استاندار شده و با اعلام اینکه «استاندار پروازی نمی‌تواند به مردم یک استان خدمت کند» حجت را بر نمایندگان عالی دولت در استان‌ها تمام کرده و تلویحاً به استانداران دستور داده با خانواده در استان محل خدمت ساکن شوند.

پس از این اعلام موضع رئیس جمهور، زاهدی در مقام استاندار قزوین با اشاره به اینکه استاندار پروازی نخواهد بود عنوان کرده «خانواده من با زندگی در قزوین مشکلی ندارند و ساکن قزوین می‌شویم».

استاندار قزوین با بیان این که در زمانی که استانداری کردستان را بر عهده داشت با خانواده در استان ساکن نبودم، افزوده: در 5 استانی که قبلاً استاندار ]و معاون استاندار[ بودم یعنی استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، ایلام، چهارمحال و بختیار و مرکزی خانواده خود را به استان‌ها برده بودم اما در زمان استانداری به کردستان رفت و آمد داشتم، ساکن نبودم».

وی در پایان اظهارات خود بار دیگر تأکید کرده: «خانواده مشکلی ندارند و ساکن قزوین می‌شویم».

درباره نزدیک به چهار سال استانداری «عبدالمحمد زاهدی» در کردستان و آنچه در این مدت بر سر کردستان آمده گفتنی‌های فراوانی هست که در فرصت‌ مناسب به آن خواهیم پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار