رئیس ارشاد اسلامی مریوان در گفت‌وگو با تابناک:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان گفت: کشورهای فرانسه با نمایش «دو ثانیه»، اوکراین با «مرغ دریایی»، عراق با نمایش «به جای ماهی»، اسپانیا با نمایش «دلقک دیوانه»، برزیل با نمایش «پادشاه نظافت» و آذربایجان با نمایش «باغ رویاها» در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان حضور دارند.
کد خبر: ۴۹۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 08 September 2017

خسرو معین‌افشار در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری هرچه بهتر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، اظهار کرد: جشنواره دوازدهم از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح روز شنبه، 18 شهریورماه، با گردهمایی هنرمندان شرکت کننده در جشنواره، مسئولان و هیئت اجرایی در میدان امام شافعی(سرباز) و حرکت به سوی پارک شانو و اجرای اولین نمایش در این محل، رسماً آغاز و این جشنواره تا 22 شهریور ادامه خواهد داشت.

وی به بخش‌های مختلف جشنواره دوازدهم اشاره کرد و گفت: مسابقه ایران، آئینی ـ سنتی، تئاتر ملل، کودک و بخش مهمان( مرور جشنواره‌های معتبر خیابانی کشور) از جمله بخش‌های دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان با اشاره به حضور بیش از 300 میهمان از سراسر کشور و همچنین حضور میهمانان ویژه و اهالی تئاتر در جشنواره امسال مریوان تصریح کرد: 6 گروه خارجی هم در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان حضور دارند.

وی گفت: کشورهای فرانسه با نمایش «دو ثانیه»، اوکراین با «مرغ دریایی»، عراق با نمایش «به جای ماهی»، اسپانیا با نمایش «دلقک دیوانه»، برزیل با نمایش «پادشاه نظافت» و آذربایجان با نمایش «باغ رویاها» در جشنواره امسال حضور دارند.

معین‌افشار برگزاری کارگاه‌های آموزشی را هم از برنامه‌های جشنواره امسال عنوان کرد و افزود: کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتیدی چون محسن اردشیر، یاسر خاسب و قطب‌الدین صادقی از برنامه‌های تدارک دیده شده برای جشنواره دوازدهم است.

وی خاطر نشان کرد: قطب‌الدین صادقی، کوروش زارعی و فریندخت زاهدی هم داوران دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار