کردستان رتبه اول هشتمین المپیاد نانو کشور را به دست آورد
دیار محمدی دانش آموز مستعد مریوانی در مرحله کشوری هشتمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو موفق به کسب رتبه اول و گردن آویز طلا شد.
کد خبر: ۴۸۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 05 September 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش مریوان، پرونده مرحله کشوری هشتمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو با معرفی نفرات برتر و درخشش دانش‌آموزان مریوانی بسته شد.

در آئین اختتامیه این المپیاد که به میزبانی استان قزوین برگزار شد، دانش آموزان مریوانی موفق به کسب یک مدال طلا و کسب یک دیپلم افتخار شدند.

مدیر آموزش و پرورش مریوان با اشاره به این موفقیت اظهار کرد: دیار محمدی دانش آموز دبیرستان دوره دوم نمونه دولتی فرزانگان موفق به کسب رتبه اول کشوری و مدال طلا و اسرین حیدری دانش آموز دبیرستان غیر انتفاعی بهاران هم موفق به دریافت دیپلم افتخار این مرحله از هشتمین المپیاد نانو شدند.

وی گفت: در مجموع و با کسب این موفقیت توسط دانش آموزان مریوانی، استان کردستان 1 طلا، 2 برنز و 5 دیپلم افتخار کسب کرد و جایگاه اول کشوری را به خود اختصاص داد.

بهمن عرفانی افزود: دانش آموزان مازیار افشار و رزا رستم‌نژاد از ناحیه 2 سنندج هم در این المپیاد موفق به دریافت مدال برنز و رتبه سوم کشوری شدند.

وی تصریح کرد: هشتمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو با شرکت بیش از 23 هزار 500 دانش آموز از سراسر کشور برگزار شد و دانش آموزان مریوانی در یک شرایط رقابتی و سخت به این موفقیت ارزشمند و طلایی دست یافتند و این خود به تنهایی اهمیت این موفقیت آینده سازان مستعد مریوانی را دوچندان می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش مریوان کسب این موفقیت‌ها را حاصل زحمات و تلاش مدیران، دبیران دلسوز در مدارس محل تحصیل این عزیزان و همچنین مدیر و عوامل اجرایی پژوهش‌سرای پرتو ماه شهرستان دانست و از همه کسانی که به نحوی در این موفقیت بزرگ سهیم بوده‌اند تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار