فرمانده سپاه کردستان:
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: با وجود تمامی تلاش‌های صورت گرفته، متاسفانه همچنان محرومیت در کردستان بیش از سایر استان‌های کشور است.
کد خبر: ۴۸۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 03 September 2017

به گزارش تابناک کردستان، سردار محمدحسین رجبی در مراسم بدرقه اردوی جهادی دانشجویان بسیجی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، اظهار کرد: اردوهای جهادی بهترین فرصت برای خدمت گزاری صادقانه به مردم است.

وی ضمن تبریک به دانشجویانی که در اردوهای جهادی حضور دارند، گفت: واقعاً به شما دانشجویان بسیجی جای تبریک دارد که در این ایام سال از وقت آزاد خود گذشته و در اردوهای جهادی حضور پیدا می کنید.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: یکی از مهمترین مسائل در جریان برگزاری اردوهای جهادی توجه به فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی است و این مهم در هر شرایطی باید در اولویت قرار داشته باشد.

وی گفت: متاسفانه میزان محرومیت در استان کردستان بیش از سایر استان‌های دیگر است و با وجود تمامی اقدامات صورت گرفته همچنان این محرومیت در مناطق مختلف استان به ویژه روستاها وجود دارد.

سردار رجبی افزود: شما دانشجویان عزیز در قالب اردوهای جهادی فرصت اندکی برای کار عمرانی در اختیار دارید ولی از این فرصت باید بهترین استفاده را برده و ضمن ارتباط مناسب و حسنه با مردم در حوزه فعالیت‌های فرهنگی تلاش و جدیت بیشتری داشته باشید.

وی با اشاره به تاثیرات برگزاری اردوهای جهادی، اظهار کرد: این اردوها بهترین فرصت برای شناخت واقعیت‌های جامعه است و این شناخت در آینده شما تاثیرگذار است و شما می‌تواند از نتایج و دستاوردهای آن برای کمک به توسعه بهتر جامعه بهره‌برداری کنید.

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار