مهلت ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان دوره ابتدایی، استعدادهای درخشان (پایه‌های هفتم، هشتم و نهم) و پیش دانشگاهی که در مهلت مقرر موفق به ثبت سفارش نشده‌اند به شرط ثبت نام در سامانه سناد برای سال تحصیلی جدید تا ۱۲ شهریور تمدید شد.
کد خبر: ۴۸۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸ 29 August 2017

به گزارش تابناک کردستان، بنا به درخواست اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها، مهلت ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان دوره ابتدایی، استعدادهای درخشان (پایه‌های هفتم، هشتم و نهم) و پیش دانشگاهی که در مهلت مقرر موفق به ثبت سفارش نشده‌اند به شرط ثبت نام در سامانه سناد برای سال تحصیلی جدید تا 12 شهریور ۱۳۹۶ تمدید شد.

بنابراین دانش آموزان فوق می‌توانند برای ثبت سفارش به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.com مراجعه کنند.

در اطلاعیه درج شده در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی آمده است که «مدیران مدارس و دانش‌آموزان با توجه به اینکه توزیع کتاب درسی دوره ابتدایی، استعدادهای درخشان، پایه دهم و یازدهم فنی و حرفه‌ای و معارف اسلامی و پیش دانشگاهی از 12 شهریور ماه سال جاری، از منطقه به مدرسه آغاز می‌شود، نسبت به ثبت سفارش کتاب درسی دانش آموزان تا تاریخ 12 شهریور اقدام کنند تا تأخیر در توزیع کتاب درسی دانش آموزان ایجاد نشود».

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار