صادقی در مخالفت با گزینه وزارت فرهنگ از خلاقیت هنری در کردستان گفت
نماینده اصلاح‌طلب تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به اینکه خلاقیت‌های هنری در کردستان، آذربایجان، خوزستان، سیستان و بلوچستان باید مورد توجه قرار گیرد گفت: سنندج، ایلام، زاهدان و مسجدسلیمان جزئی از ایران هستند، چرا فعالیت‌های فرهنگی در سطح کشور توسعه پیدا نمی‌کند؟
کد خبر: ۴۸۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 19 August 2017

به گزارش تابناک کردستان، محمود صادقی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: سنندج، ایلام، زاهدان و مسجدسلیمان جزئی از ایران هستند، چرا فعالیت‌های فرهنگی در سطح کشور توسعه پیدا نمی‌کند، چرا همه جشنواره‌ها تنها در تهران برگزار می‌شود و از خلاقیت در حوزه فرهنگ و هنر خبری نیست.

وی گفت: تنوع فرهنگی و زبانی برای کشورمان فرصت است اما ما آن را تبدیل به تهدید کرده‌ایم، وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی چه برنامه ای برای استفاده از این فرصت دارد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خلاقیت‌های هنری در کردستان، آذربایجان، خوزستان، سیستان و بلوچستان باید مورد توجه قرار گیرد، آیا جشنواره‌ها کماکان در تهران برگزار خواهند شد؟

خانه ملت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار