سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از جلسه برخی اعضای این هیئت با مسئولان ناجا درباره درگیری نماینده بیجار با مامور نیروی انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۴۷۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 14 August 2017

به گزارش تابناک کردستان، محمدجواد جمالی نوبندگانی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به شکایت نیروی انتظامی از یک نماینده به دلیل درگیری فیزیکی با یکی از پرسنل این نیرو در فرودگاه مهرآباد تهران، اظهار کرد: ناجا اعلام کرده شکایتی از این نماینده در مراجع قضایی مطرح کرده است.

وی گفت: برخی از اعضای هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اخیراً جلسه‌ای با مسئولان نیروی انتظامی داشته‌اند که بحث‌های اولیه درباره این اتفاق انجام شده و مقرر شده که نیروی انتظامی به صورت مکتوب شکایت خود را به این هیئت ارائه کند.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: اگر نیروی انتظامی در مراجع قضایی شکایتی از نماینده ارائه کند قطعاً این شکایت به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع داده و بررسی می‌شود.

وی گفت: تاکنون نامه نیروی انتظامی درباره شکایت از نماینده به رئیس مجلس نیز ارائه نشده تا در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی شود.

به گزارش تسنیم، حمدالله کریمی نماینده مردم بیجار اخیرا با یکی از ماموران نیروی انتظامی در فرودگاه مهرآباد تهران درگیر شده بود.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار