منتخب دوره پنجم شورای شهر سنندج:
عضو منتخب شورای شهر سنندج گفت: ۲۰ گزینه ‌برای ‌شهردار جدید سنندج مطرح بوده و از سویی احتمال ماندن شهردار فعلی ۲۰ درصد است.
کد خبر: ۴۷۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ 12 August 2017

به گزارش تابناک کردستان، جلال شریعتی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: 20 گزینه ‌برای ‌شهردار جدید سنندج مطرح است اما بنا به‌ دلایلی تاکنون برای بررسی و انتخاب نهایی صبر کرده بودیم تا در جوی آرام و بی‌تنش شروع به کار کنیم. از امروز جلسات بررسی سوابق گزینه‌های شهرداری سنندج آغاز می‌شود و چندین جلسه نیز طول می‌کشد.

وی گفت: برخی از همکاران موافقند که قبل از شروع کار اعضای شورا دوره پنجم تکلیف شهردار سنندج مشخص شود اما بنده معتقد هستم که بعد از شروع به‌کار این تصمیم اجرایی شود چراکه در این مدت زمانی رسماً نمی‌توانیم آن را معرفی کنیم.

احتمال ماندن «فخری» 20 درصد است

وی گفت: تا امروز احتمال ماندن «منوچهر فخری» شهردار فعلی سنندج 20 درصد است.

شریعتی افزود: 20 گزینه معرفی شدن برای سکان مدیریت ‌شهرداری سنندج از سوی خود اعضای شورای دوره پنجم پیشنهاد شده و باید در جلسات سوابق آنها را بررسی و به نتیجه نهایی برسیم.

وی اظهار کرد: پس از بررسی سوابق 20 گزینه معرفی شده و رسیدن به 5 گزینه نهایی، جلسات را با حضور اصحاب رسانه استان برگزار می‌کنیم تا بتوانیم برنامه‌های آنان را منعکس کنیم.

95 درصد از 20 گزینه معرفی شده برای شهردار جدید سنندج بومی هستند

رئیس دوره چهارم شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: 95 درصد از این 20 گزینه معرفی شده برای شهردار جدید سنندج بومی بوده و اکثر آنها کار اجرایی کرده‌اند و برخی از آنان علاوه بر کارهایی اجرایی از چهره‌های آکادمیک هستند.

وی گفت: بنده همچنان مثل دوره قبل برای تغییر فخری شهردار کنونی سنندج، موافق و روی تصمیم خود مصر هستم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار