با حضور استاندار در فرمانداری مریوان انجام شد
با حضور استاندار کردستان، هیئت همراه و مدیران استانی و شهرستان مریوان ، موانع و مشکلات مرز باشماق و راهکارهای رفع این مشکلات در فرمانداری مریوان بررسی شد.
کد خبر: ۴۷۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 08 August 2017

به گزارش تابناک کردستان، با حضور استاندار کردستان، هیئت همراه و مدیران استانی و شهرستان مریوان ، موانع و مشکلات مرز باشماق و راهکارهای رفع این مشکلات در فرمانداری مریوان بررسی شد.

استاندار کردستان در این جلسه گفت: براساس قانون، مسئولیت کل محوطه و محیط مرزرسمی باشماق با نظارت شخص فرماندار و تفویض اختیارات استاندار به فرماندار مریوان به اداره کل راهداری و حمل و نقل استان کردستان واگذار می شود.

عبدالمحمد زاهدی با بیان اینکه برای بهره برداری بهتر از این مرز در صدد هستیم در آینده طرح جامع باشماق را که در حال حاضر بیش از یک سوم آن انجام گرفته است را اجرا کنیم گفت: در این جلسه تهیه طرح میزان مبادلات مرزی در مرز باشماق توسط معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز تصویب شد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات حقوقی با بخش خصوصی نیز برای بهره برداری از تاسیسات موجود بررسی شد افزود: ساخت و سازهایی که باید توسط دولت و در صورت موافقت دولت توسط بخش خصوصی نیز ایجاد شود در این جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار