جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان به مناسبت روز خبرنگار، با نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار کردند.
کد خبر: ۴۷۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 08 August 2017

به گزارش تابناک کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در مراسم تقدیر از اهالی رسانه استان کردستان اظهار کرد: رسانه ها و اهالی این حوزه نقش مهمی در راستای توسعه استان کردستان دارند و باید از این ظرفیت مهم به بهترین شکل ممکن بهره برداری کرد.

وی با اشاره به اینکه کمک به توسعه استان کردستان رسالت همه ماست، گفت: نقش و رسالت خبرنگاران در راستای توسعه استان حیاتی است و این قشر باید در راستای ایفای این نقش خود تلاش داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: در عصر حاضر کسی نمی‌تواند منکر تاثیر و جایگاه رسانه‌ها باشد و به همین دلیل است که باید از اهالی خبر و رسانه حمایت شود تا آنها نیز بتوانند رسالت خود را به خوبی ایفا کنند.

وی به اهمیت اطلاع رسانی مبتنی بر صداقت اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی درست و دقیق یک اصل مهم است و این مهم باید در اولویت فعالیت‌های خبرنگاران قرار گیرد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: جلوگیری از انتشار شایعات و همچنین بهره‌برداری از ظرفیت‌های رسانه‌ای یکی از نیازهای اصلی در عصر حاضر است و به همین دلیل این مهم نیز باید در اولویت قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: دشمن از ظرفیت‌های رسانه‌ای به بهترین شکل استفاده می‌کند تا اهداف خود را در کشورهای مختلف به ویژه کشورمان را پیاده سازی کند و لازم است که در این بخش ما با دقت بیشتری رفتار کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه باید رسانه‌های ما به دنبال اعتماد سازی باشند، گفت: اعتماد مهمترین سرمایه برای یک رسانه است و زمانی که رسانه اعتماد مردم را داشته باشد تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

وی به وضعیت رسانه در استان کردستان اشاره کرد و افزود: در کنار توسعه کمی رسانه در کردستان باید به مسئله کیفیت هم توجه جدی صورت گیرد و نباید کیفیت را فدای کمیت کرد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی اظهار کرد: دفتر آمادگی دارد تا مسائل و مشکلات اهالی رسانه در استان کردستان را مورد پیگیری قرار دهد و در این مسیر ما محدودیتی نداریم.

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار