استاندار کردستان با اشاره به اینکه ایجاد همدلی در استان نیاز به تهیه منشور ندارد، گفت: به هر شکلی باید این همدلی را در راستای یک هدف یعنی توسعه استان و بهبود شرایط زندگی مردم ایجاد کنیم.
کد خبر: ۴۶۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 22 July 2017

به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن و تجلیل از فعالان این حوزه در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه در لایحه رفع موانع تولید ساختار بانک و مشکلات بانکی دیده نشده و نبود قوانین و مقررات جامع در کشور ما یکی از اشکالات زیربنایی است.

وی گفت: در سال ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه در کشور ما پرداخت می شود اگر 5 هزار میلیارد تومان آن به بخش تولید تزریق شود دیگر با ایجاد تورم و بیکاری و تعطیلی واحدهای تولیدی مواجه نمی‌شویم.

استاندار کردستان با بیان اینکه استان کردستان در مسیر توسعه صنعتی قرار گرفته است، تصریح کرد: صنایع پیشران توسعه در استان شکل گرفته و در حال شکل‌گیری است و حجم کار زنجیره فولاد و سرمایه‌گذاران آن در استان مشخص شدند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد همدلی در استان نیاز به تهیه منشور ندارد، گفت: به هر شکلی باید این همدلی را در راستای یک هدف یعنی توسعه استان و بهبود شرایط زندگی مردم ایجاد کنیم.

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار