وزیر ورزش و جوانان گفت: به معاونینم توصیه اکید کرده‌ام قدم‌های اساسی در راستای حل مشکلات استان های خاص مثل کردستان که وفاداری خود را به نظام و دولت تدبیر و امید قبلاً بارها اثبات کرده‌اند، داشته باشند.
کد خبر: ۴۵۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ 15 July 2017

به گزارش تابناک کردستان، مسعود سلطانی‌فر در سفر یک روزه خود به استان کردستان و در نشست با روسای هیئت‌های ورزشی و سمن‌های جوانان استان اظهار کرد: دولت و شخص رئیس جمهور تاکید ویژه‌ای در خصوص رفع مشکلات استان‌های مرزی، محروم و دور افتاده و بویژه استان فرهنگی و قهرمان کردستان دارد.

وی گفت: به معاونینم توصیه اکید کرده‌ام قدم‌های اساسی در راستای حل مشکلات استان‌های خاص مثل کردستان که وفاداری خود را به نظام و دولت تدبیر و امید قبلاً بارها اثبات کرده‌اند، داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: از شاخص‌های ارزیابی جدی مدیران استانی ما توجه ویژه به ورزش بانوان است که به طور خاص به آن نظارت دارم.

وی گفت: با استفاده از منابع مالی جدید، بودجه هیئت‌های ورزشی استان‌ها را بین 3 تا 5 برابر افزایش می‌دهیم چرا که اعتقاد داریم این کار مهم‌ترین راه بروز و ظهور استعدادهای ورزشی بویژه در مناطق مرزی و دور افتاده است.

سلطانی‌فر افزود: دولت یازدهم و ان‌شاءالله دولت دوازدهم نگاه ویژه به حل مشکلات استان کردستان دارد و پای این تعهد خود ایستاده است.

برنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار