توسط معاون خدمات شهری شهرداری سنندج مطرح شد
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: ۵ نقطه شهر سنندج برای ساماندهی دست‌فروشان مشخص شده است که با برنامه‌ریزی کامل، در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۵۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷ 01 July 2017

به گزارش تابناک کردستان، آرش رخزادی در نخستین جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که در محل سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در سطح شهر مدیریت واحدی برای ساماندهی دست‌فروشان نداریم و این امر کمک همه شهروندان و ارگان‌های دولتی را می‌طلبد.

وی گفت: شهرداری به حذف دستفروشان معتقد نیست بلکه ساماندهی آنها مد نظر است که با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، کسب روزی برای این قشر از جامعه باید در نظر گرفته شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه ۵۲ درصد از سکونتگاه‌های شهر سنندج، غیررسمی هستند، تصریح کرد: این امر طبیعتاً موجب ازدیاد شغل‌های کاذب می‌شود.

وی به ساماندهی تعدادی از خیابان‌های سطح شهر سنندج برای تجمع دستفروشان اشاره کرد و گفت: دست‌فروشان در خیابان‌های فرودسی، انقلاب و طالقانی در ساعات مشخصی از روز حق امرار معاش و دست فروشی دارند که شهرداری به شدت و جدیت کامل آنها را کنترل و نظارت می‌کند.

رخزادی از برنامه‌ریزی برای مشخص کردن ۵ نقطه شهر سنندج در زمان و مکانی مشخص در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: این برنامه مدون که دستفروشان در روزهای مشخصی و به دور از هسته مرکزی شهر به فعالیت بپردازند را در نظر داریم که فعلا اجرایی نشده و یک پروسه طولانی مدت را به خود اختصاص داده است که امیدواریم به زودی اجرایی شود.

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار