تویوتا آوالون که بزرگ‌ترین سدان حال حاضر این برند در آمریکا می‌باشد سال 2012 عرضه و سه سال بعد فیس لیفت شده است.
کد خبر: ۴۴۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶ 26 June 2017

به گزارش تابناک : هم‌اکنون برای اولین بار تصاویری جاسوسی از نسخه پیش‌تولیدی آوالون جدید منتشر شده است. نسخه فیس لیفت آوالون کنونی طراحی ارتقا یافته تری داشت و به نظر می‌رسد نسل جدیدش که احتمالاً به عنوان مدل سال 2019 وارد بازار خواهد شد حتی از نظر طراحی حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت.


پوشش‌های استتاری فراوانی روی این خودرو وجود داشته اما حتی با این وجود نیز می‌توان ایده‌ای جهت طراحی این خودرو را به دست آورد. بدنه‌ای با ظاهر تندوتیز و چراغ‌های جلوی LED با طراحی صاف و صیقلی از شاخصه‌های آوالون جدید محسوب می‌شوند. به نظر می‌رسد جلوپنجره در نگاه اول کاملاً کوچک باشد اما این به خاطر حقه‌ای است که پوشش استتاری بکار می‌برد. با نگاهی نزدیک‌تر می‌توانید دهان بزرگ آوالون را ببینید. به نظر می‌رسد جلوپنجره پایینی حتی پهن‌تر از قبل باشد.


در پروفایل جانبی، آینه‌ها تغییر مکان داده و از روی ستون A نسل کنونی به روی درب‌ها منتقل شده‌اند. اوضاع در بخش عقب جالب‌تر شده و این پروتوتایپ دارای اسپویلر واقع در لبه صندوق و چهار خروجی اگزوز است. البته فکر می‌کنیم دو خروجی از نوع فیک باشند.


ما علاقه بسیاری به دیدن کابین نسل جدید آوالون داشتیم اما متأسفانه این امر میسر نشد. شاید این خودرو جادارتر باشد اما این موضوع ضرورتاً به خاطر رشد ابعاد نیست. فضاسازی بهتر پلتفرم جدید این خودرو می‌تواند جادارتر شدن آوالون را در پی داشته باشد.


احتمالاً معماری جهانی جدید تویوتا TNGA به عنوان زیرساخت این خودرو خواهد بود. پلتفرم یاد شده که قبلاً در برخی مدل‌ها از جمله کمری 2018 بکار رفته ساختاری منعطف بوده و در نسل بعدی کرولا نیز استفاده خواهد شد.


با توجه به اینکه خودروی موجود در تصاویر دارای بدنه و چراغ‌های نسخه تولیدی بوده، بدین ترتیب تویوتا قبلاً فازهای تست را پیش برده است. انتظار داریم این خودرو را در نمایشگاه‌های بزرگ سال آینده آمریکا ببینیم.




منبع : پدال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار