رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان خبر داد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان گفت: راننده خودرو پیکان که عصر روز گذشته یک مأمور راهنمایی و رانندگی را در میدان آزادی سنندج زیر گرفت و فرار کرد، دستگیر و خودرو نیز توقیف شد.
کد خبر: ۴۳۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 28 May 2017

به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ رمضان نادری در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: روز گذشته راننده یک دستگاه خودرو پیکان در ایستگاه حسن‌آباد میدان آزادی سنندج، در مقابل تذکر مأمور راهنمایی و رانندگی، در اقدامی ناشایست وی را با خودرو خود زیر گرفت.

وی گفت: مأمور راهنمایی و رانندگی مستقر در این ایستگاه از رانندگان خودروهای شخصی خواسته بود که در ایستگاه تاکسی توقف نکنند اما راننده این خودرو به جای تمکین، این اقدام غیراخلاقی را انجام داده بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان تصریح کرد: خودرو مذکور پس از فرار از صحنه شناسایی و توقیف شده و پس از تکمیل پرونده به مقامات قضایی تحویل داده شد.

وی در خصوص وضعیت سلامتی مأمور راهنمایی و رانندگی این حادثه هم گفت: خوشبختانه در این حادثه به مأمور راهنمایی و رانندگی صدمه جدی وارد نشده و امروز از بیمارستان ترخیص شد.

سرهنگ نادری از رانندگان خواست برای حفظ نظم و روان شدن وضعیت ترافیکی به تذکرها و هشدارهای مأموران راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

روز گذشته فیلم کوتاهی از برخورد یک خودرو با مأمور راهنمایی و رانندگی در میدان آزادی (اقبال) سنندج در فضای مجازی منتشر شده بود که بازتاب بسیار گسترده‌ای داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار