مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج با اعلام نرخ جدید کرایه ناوگان اتوبوسرانی گفت: نرخ‌های جدید نسبت به سال گذشته افزایش چندانی نداشته است.
کد خبر: ۴۳۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 28 May 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، شکور صلواتی از مصوب شدن نرخ جدید کرایه ناوگان اتوبوسرانی سنندج خبر داد و اظهار کرد: از این هفته کرایه کلیه مسیرها بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود.

وی گفت: نرخ جدید کرایه ناوگان اتوبوسرانی نسبت به سال گذشته افزایش چندانی نداشته و در راستای رفاه حال شهروندان نرخ کلیه مسیرها رند شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج تصریح کرد: کرایه ناوگان اتوبوسرانی دو نرخی است یعنی شهروندان می‌توانند کرایه خود را هم به صورت نقدی وهم از طریق کارت بلیط پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه نرخ کرایه نقدی نسبت به پرداخت با کارت بلیط تفاوت زیادی دارد گفت: شهروندان در راستای تسریع در پرداخت کرایه و همچین کاهش مراودات پولی از کارت بلیط برای پرداخت کرایه خود استفاده کنند.

صلواتی افزود: بازرسان این سازمان بر روند فعالیت ناوگان اتوبوسرانی نظارت کامل را دارند و شهروندانی هم که انتقاد و یا پیشنهادی در جهت بهبود خدمات رسانی ناوگان اتوبوس رانی را دارند می‌توانند با شماره پیامک 3000802008020 ما را یاری کنند.

اعلام‌نرخ‌جدیدکرایه‌ناوگان‌اتوبوسرانی‌سنندج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار