ترکان:
مشاور رئیس جمهوری با بیان این که اهداف دولت دوم آقای روحانی بالاتر از دولت یازدهم است، گفت: انتظار مردم از ریاست جمهوری تغییر است و دولت بعد روحانی جوان‌تر می‌شود.
کد خبر: ۴۳۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 27 May 2017

به گزارش تابناک کردستان، اکبر ترکان با بیان این که آن چه مردم از رئیس جمهوری انتظار دارند، تغییر است، اظهار کرد: دولت اول آقای روحانی در دولت دوازدهم باید کامل‌تر شود بنابراین نیاز به نیروهای بهتر و البته نیروهای جوان‌تر است.

وی با در پاسخ به این پرسش که آیا شما در دولت بعد آقای روحانی حضور دارید، گفت: کسی نمی‌تواند برای خود تعیین تکلیف کند، ما آمده‌ایم که برای پیشبرد اهداف دولت کمک کنیم و در این مسیر از دستورات رئیس جمهوری تبعیت می‌کنم.

مشاور رئیس جمهوری درباره تغییرات احتمالی تیم اقتصادی دولت یازدهم، خاطر نشان کرد: اهداف و برنامه‌هایی که آقای روحانی برای دولت دوازدهم در نظر گرفته و تعیین کرده بسیار بالاتر از برنامه‌های دولت یازدهم است. به طور قطع ترکیب و آرایش کابینه و مدیران دولت بعد متناسب با این اهداف خواهند بود.

ترکان در پاسخ به این پرسش که آیا در جایگاه مشاور پیشنهاد تغییر اعضای کابینه را می‌دهید گفت: باید از بنده نظرخواهی شود تا درباره این موضوع اظهار نظر کنم. اهداف دولت دوازدهم اهداف بسیار عالی تری است و رئیس جمهوری برای این اهداف حتما طراحی دارند.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار